Jump to content
polo63

Przesiadka polo63 składu

Recommended Posts

polo63

Pochwal się może jakieś fotki, gratulacje :yes:

dzięki;)

oto i on długo wyszukiwany ale znaleziony;)

post-13304-0-21661700-1456079978_thumb.jpgpost-13304-0-12784800-1456079987_thumb.jpgpost-13304-0-86301200-1456080014_thumb.jpgpost-13304-0-04453300-1456080033_thumb.jpgpost-13304-0-29236200-1456080090_thumb.jpg

zdjęcia jeszcze z ogłoszenia

nie wiem tylko jeszcze co to za model - pasuje pod prototyp 600 co Wy na to :hmm: ?

Edited by polo63 (see edit history)

maarec

nie wiem, nie znam się na camperach, ale wygląda idealnie jak przyczepa hobby założona na dostawczaka. Generalnie wygląda solidnie :)

strus251

A mnie to wygląda na dostawczaka ramowego, z założoną Hobby z odciętym przodem. Nawet był podobny na zlocie w październiku na Łasze.

GregorY

"Kampczepa"???

Albo

"Przyczemper"

Jak kto woli..... :-)

janus

Fajny składak, ale za to przyczepa w wersji "Prestige" i to z najlepszych dla modelu późnych lat 80-tych :]

polo63

Witamy

Chcieliśmy się z Wami podzielić radosną nowiną :), 19.02.1016 roku po blisko dwóch latach poszukiwań znaleźliśmy odpowiedniego dla naszych wymagań kampera

Nie wiem co to za model ale nam pasuję takim jakim jest śmieję się, że to prototyp do 600 był bo z 84 roku jest:)post-13304-0-46236700-1456162895_thumb.jpg post-13304-0-34928900-1456162931_thumb.jpg post-13304-0-16202500-1456162958_thumb.jpg post-13304-0-58079200-1456162982_thumb.jpg post-13304-0-09378200-1456163009_thumb.jpg

BartoszK

to nie prototyp tylko totalne rzemiosło - z dwóch obiektów muzealnych powstał jeden obiekt - to nawet hobby chyba nie jest, ciekawe jak to ma w papierach ...

- przy najmniejszej kolizji czołowej buda najedzie na kabinę - robiąc szafkami pasztet z pasażerów.... na 100% punkty konstrukcyjne montażu do ramy przyczepy nie pokryły się z punktami na ramie dostawczaka ...

Edited by BartoszK (see edit history)

polo63