Skocz do zawartości

Mini Cooper S Countryman all4 automat 190km


jarek_anti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 66
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

A wracając do auta. Obawiam się, że nie ma wielu aspektów technicznych przemawiających za tym, że ten Countryman może holować tylko 1000 kg. Może kwestia wytrzymałości skrzyni przy dużych obciążeniach. Silnik mocny więc gdyby kierowca bez głowy mocno deptał po garach pod górkę z ciężkim ogonem to by może skrzynia się przegrzała? Mało kto kupując współcześnie tego typu auto patrzy na dopuszczalną masę przyczepy. To się producent nie przejmuje. Klientów mu nie ubędzie gdy da tylko 1000 kg, a oszczędzi sobie drogich reklamacji gdyby ktoś jednak taką skrzynię uszkodził w czasie gwarancji.

 

można napisać do producenta czy jest możliwość podniesienia dmc przyczepy, jeśli to np kwestia chłodzenia skrzyni to może być opcja dołożenia chłodnicy oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można napisać do producenta czy jest możliwość podniesienia dmc przyczepy, jeśli to np kwestia chłodzenia skrzyni to może być opcja dołożenia chłodnicy oleju

 

producent samochodu ma homologację na to co wyprodukował i zgłosił - nikt nie zrobi wyjątku dla jednej sztuki 

sprawdzone osobiście w volvo mercedesie - wersja EU i USA różniły się nieznacznie i nie było szansy na jakikolwiek ruch 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że autora tematu swoimi wyszukanymi komentarzami wystraszyliście na dobre :oslabiony: ...

A ja myślę że to auto po prostu nie zostało zaprojektowane do holowania przyczep kempingowych i tyle

nasze komentarze nic nie zmienią,  nie zwiększą ani nie zmniejszą możliwości holowania tego auta.

Tak już jest jedne auta się nadają a drugi nie, bez względu na ilość kucyków pod maską, dalsze pisanie

nic nie zmieni jeżeli auto zostanie kupione to trzeba się pogodzić że jest 1000kg i koniec.

Dla mnie auto odpada ponieważ już się wyleczyłem z aut którymi holuje się przyczepy na granicy ich możliwości,

zapas musi być przede wszystkim masy auta, znamy temat z Fordem Focusem i przyczepy 1500kg (bez urazy dla autora)

zrobił jak uważał, druga sprawa to moc( ważna sprawa ale nie najważniejsza) no i chyba spalanie, takie auto będzie używane na co dzień,

nigdy nie patrzę na pojemność silnika, to znaczy patrzę ma być jak największa i silnik ma być nie wysilony (silnik raczej dłużej pojeździ).

Mam przyczepę 1200kg i jeżeli mi się uda zmienię moje klapki kubota na 5,7 HEMI, 10l/100km ON czy 25l/100km gazu różnica nie wielka

ale jazda nieporównywalna.

I ja to tak właśnie widzę, dlatego aua tego typu dla mnie odpadają w 100%, autorowi tematu życzę udanego zakupu i radości z użytkowania.  :ok:   :ok:  :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można napisać do producenta czy jest możliwość podniesienia dmc przyczepy, jeśli to np kwestia chłodzenia skrzyni to może być opcja dołożenia chłodnicy oleju

 

producent samochodu ma homologację na to co wyprodukował i zgłosił - nikt nie zrobi wyjątku dla jednej sztuki 

sprawdzone osobiście w volvo mercedesie - wersja EU i USA różniły się nieznacznie i nie było szansy na jakikolwiek ruch 

 

W BMW np. jak chcesz założyć hak a mieć nadal gwarancję na auto, to musi to być komplet fabryczny, w którym po za hakiem i elektryką, jest większa chłodnica, oraz soft do wgrania zmieniający np. pracę DSC (ESP) i innej elektroniki. Oczywiście łoją za taki komplet masakrycznie, bo w najtańszej opcji od 8-9 się zaczyna a

okolicach 12 tys kończy :(

Edytowane przez Cathay (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W BMW np. jak chcesz założyć hak a mieć nadal gwarancję na auto, to musi to być komplet fabryczny, w którym po za hakiem i elektryką, jest większa chłodnica, oraz soft do wgrania zmieniający np. pracę DSC (ESP) i innej elektroniki. Oczywiście łoją za taki komplet masakrycznie, bo w najtańszej opcji od 8-9 się zaczyna a

okolicach 12 tys kończy :(

 

komplet haka i drutów to jedna sprawa , ale mas MW i DMC i innych nie zmieniają, zmienia się wyposażenie samochodu  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Ciekawy jestem jak się ta historia skończyła. Sam szukam holownika , który pociągnie 1400-1500, ale nie może być dłuższy niż 4,30 , max 4,35 - w garażu nie mam wystarczająco dużo  miejsca. Countryman-wieśniak (he he) spełniałby te wymogi - nawet te słabsze wersje mogą ciągnąć takie przyczepy - https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/mini/countryman/f60/crossover-facelifting/silnik-benzynowy-1.5-136km-od-2020/

Auto jest specyficzne, ale sztywne i powinno się dobrze spisywać jako holownik ?? Ktoś , coś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Czech napisał:

Ciekawy jestem jak się ta historia skończyła. Sam szukam holownika , który pociągnie 1400-1500, ale nie może być dłuższy niż 4,30 , max 4,35 - w garażu nie mam wystarczająco dużo  miejsca. Countryman-wieśniak (he he) spełniałby te wymogi - nawet te słabsze wersje mogą ciągnąć takie przyczepy - https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/mini/countryman/f60/crossover-facelifting/silnik-benzynowy-1.5-136km-od-2020/

Auto jest specyficzne, ale sztywne i powinno się dobrze spisywać jako holownik ?? Ktoś , coś ?

a to ma być nowe czy używane ?

jak używane  to zobacz jeszcze skodę YETI.

Też specyficzne auto ale ma też 4x4, 1800 na haku i 4.2m długości ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Czech napisał:

Tam często, gęsto są błędne dane. Zweryfikuj na stronie producenta.

13 godzin temu, Czech napisał:

awet te słabsze wersje mogą ciągnąć takie przyczepy

No ale chyba nie chcesz benzyny 1.5 136 kucy i 220 Nm do przyczepy 1400-1500? Moim zdaniem ciut mało ale niektórzy jeżdżą ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.