Skocz do zawartości

[Relacja] - Naprawa zestawu po wypadku, w wyniku wężykowania na autostradzie


Kajetan

Rekomendowane odpowiedzi

A mi się wydaje ze problem tkwi w tym, że chciało by się super przyczepę i to jeszcze za pół darmo, i to tu pies pogrzebany. Bo przyczep dobrych to jest troszkę na rynku naszym czy innym, ale i trzymają cenę, bo nikt dobrego za darmo nie odda, zresztą jak każdy z nas. Przepraszam za OT

 

:ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 620
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Od tego chyba jest forum by dyskutować :niewiem: 

 

To może pogadamy o wilgotności bezwzględnej lub higroskopijności drewna użytego do remontu czy przestrzeganiu zaleceń karty charakterystyki produktów np, uszczelniaczy, klei itd  Określone są ściśle temperatury, wilgotności powietrza, siły docisku itd by dany produkt zachował swoje właściwości fizyczne, trwałośc itd :D  W sumie ciekawe jaka musi byc wilgotność techniczna drewna używanego przy remontach przyczep ... wie ktoś?

 

 

Odnośnie remontów fajnie wypowiedział się autorytet na forum Kristofer :ok:  post #14 http://forum.karawaning.pl/topic/20602-przyczepa-po-st%C5%82uczce-czy-warto/

 

 

To już teraz będę siedział cicho by nie zaśmiecać tematu  ;)   Pozdrawiam wszystkich :hej:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od tego chyba jest forum by dyskutować :niewiem:

 

To może pogadamy o wilgotności bezwzględnej lub higroskopijności drewna użytego do remontu czy przestrzeganiu zaleceń karty charakterystyki produktów np, uszczelniaczy, klei itd  Określone są ściśle temperatury, wilgotności powietrza, siły docisku itd by dany produkt zachował swoje właściwości fizyczne, trwałośc itd :D  W sumie ciekawe jaka musi byc wilgotność techniczna drewna używanego przy remontach przyczep ... wie ktoś?

 

 

Odnośnie remontów fajnie wypowiedział się autorytet na forum Kristofer :ok:  post #14 http://forum.karawaning.pl/topic/20602-przyczepa-po-st%C5%82uczce-czy-warto/

 

 

To już teraz będę siedział cicho by nie zaśmiecać tematu  ;)   Pozdrawiam wszystkich :hej:

 

Nikt Ci nie każe remontować przyczepy. Ale pozwól innym robić to, co uważają za właściwe dla siebie. Nie musisz również za kilka lat kupować mojej budki, kupisz taką, jaką sobie znajdziesz na rynku i będziesz szczęśliwy, tak jak ja po naprawie swojej. Pozdro  :hej:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kajetan.

Tak sobie czytam i czytam ten cały wątek i ten pierwotny także i wyczuwam trochę w Twoich odpowiedziach nutkę złośliwości czego przykładem jest ostatnia.
Co najmniej jakby Kit i inni życzyli Tobie samych porażek przy naprawie.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt Ci nie każe remontować przyczepy. Ale pozwól innym robić to, co uważają za właściwe dla siebie. Nie musisz również za kilka lat kupować mojej budki, kupisz taką, jaką sobie znajdziesz na rynku i będziesz szczęśliwy, tak jak ja po naprawie swojej. Pozdro  :hej:

 

Kajetan nie fochaj się :przytul:  nie złowróże Tobie a wręcz szczerze życze powodzenia :ok:  

 

Sprzeciwiam się tylko hipokryzji na forum :nono:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od tego chyba jest forum by dyskutować :niewiem:

Ale czytać cały czas to samo już się nudzi :no:

 

To może pogadamy o wilgotności bezwzględnej lub higroskopijności drewna użytego do remontu czy przestrzeganiu zaleceń karty charakterystyki produktów np, uszczelniaczy, klei itd  Określone są ściśle temperatury, wilgotności powietrza, siły docisku itd by dany produkt zachował swoje właściwości fizyczne, trwałośc itd :D  W sumie ciekawe jaka musi byc wilgotność techniczna drewna używanego przy remontach przyczep ... wie ktoś?

Zakładaj temat  :ok:    :ok:     :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... z drugiej strony to przy budowie przyczepy nie używają technologii kosmicznych ... trochę drewna obite blachą, jeździ to po naszych dziurawych drogach to i po naprawie będzie śmigało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kajetan nie fochaj się :przytul:  nie złowróże Tobie a wręcz szczerze życze powodzenia :ok:  

 

 

:foch:  Noooo..... dobra  :yes:  :yes:  :]  :]  :]

 

 

... z drugiej strony to przy budowie przyczepy nie używają technologii kosmicznych ... trochę drewna obite blachą, jeździ to po naszych dziurawych drogach to i po naprawie będzie śmigało.

 

Tak tez mi się wydaje  :hmm:  Nie przypuszczam, żeby w hali produkcyjnej panowały warunki laboratoryjne......  Pewnie w ciągu roku, przy mrozach i upałach, wahania temperatury dochodzą do 20'c. I dalej robią  :]

 

Tak sobie czytam i czytam ten cały wątek i ten pierwotny także i wyczuwam trochę w Twoich odpowiedziach nutkę złośliwości czego przykładem jest ostatnia.

 

Akurat w tym przypadku nie byłem ani trochę złośliwy.

 

Mam już jednak trochę dość tłumaczenia się i odpierania, czasem zmasowanej, krytyki tego co robię. Wątki pozakładałem ku przestrodze i nauce dla innych. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale rozjeżdżacie temat  :no:   miała być tylko  foto relacja z odbudowy bo dyskusja za i przeciw już była. 

Ciekawi mnie ile jeszcze wątków zasracie durnymi pierdołami....

 

Wilgotność drewna? Chyba fiknę orła :look: . Człowieku ludzie jeżdzą struclami z odklejoną blachą pod którą chlupie woda, a chodza po kempingu dumni jak pawie, bo mają budę 1,5 roku młodszą jak sąsiad 5 metrów dalej.

Ze 40% przyczep w PL jest po grubych przejściach, a klient łapie lep typu "coś tam wymieniano bo lekko przeciekała".

Jaki to ma teraz sens skoro wystękaliśce poprzednio 50 stron a i tak zapadła decyzja o remoncie.

 

Kajtek szykuj się na kolejny lament jak założysz temat "Wakacje 2016". Zaraz się zacznie " pojechałeś na wakacje rozbitą przyczepą?... iiiiiii.... psychol :nono: - dziecko i żonę chciał zabić :look: .

 

Człowiek się loguje w oczekiwaniu na foty, a tu pierdoła na pierdole...

 

Sory ale nie wytrzymałem :no: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech spokojnie jedzie na te wakacje !

 

prośba jedynie do Andrzeja, żeby nie wypuścił Kajetana bez kontroli stanu hamulców (i ich regulacji), opon  i wagi całej przyczepy. Dalej to już będzie zależne od Kajetana czy pojedzie bezpiecznie czy przeładuje przyczepę i będą problemy.  Dobrze byłoby pokazać układ wnętrza, ja widziałem na żywo, ale na forum chyba nie widziałem fotki... a to duże znaczenie ma bo gigant schowek jest za osią.

 

odnośnie remontu ścian -  tu na bezpieczeństwo większego wpływu nie mamy, jestem przekonany, że Andrzej zrobi tam dodatkowe wzmocnienia na lini podłoga / ściany boczne / ściana grodziowa / rama i przyczepa będzie sztywna i pewna na kilka lat. (Kajetan, pamiętaj o kontroli stanu tej naprawy przynajmniej przed i po sezonie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.