Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów.

Mam na imię Jurek,właśnie mam zakupić  przyczepę marki KIP 42 TS

Generalnie jestem "zielony" w tym temacie.

Mam parę pytań. Jak obsługuję się "kibelek",ma ona  toaletę KASETA THETFORD 'C'2,   

(tak mi się wydaje ze zdjęć w google)

Za cepkę mam zapłacić 4500pln,ma solar dach ale nie mam pojęcia jak i czy to działa. Ogrzewanie gazowe nie działa,jest mi nie potrzebne ale jednak jest jakieś ale. Proszę o opinię, fotki pod ocenę.

Zakup od kolegi,miałem ją w zaszłym roku na weekend w Wiśle i byłyem zadowoalny. Co  ewentulnie trzeba jeszcze sprawdzić?.

Pozdrawiam

Jurek

post-19672-0-78112500-1437270542_thumb.jpg

post-19672-0-64112000-1437270553_thumb.jpg

post-19672-0-49797000-1437270577_thumb.jpg

post-19672-0-12685700-1437270601_thumb.jpg

post-19672-0-17590000-1437270694_thumb.jpg

Opublikowano

Witaj, ja mam KIP 42EK. Sprawdź np.:

1.jakie ma opony, czy od osobówki czy np z indeksem C czyli od samochodu typu bus(więcej załadujesz a i bardziej pewne że nie pęknie)

2. czy działa pompka od wody(w mojej prąd znikł, ale przerobiłem tak że baniak z wodą mam pod zlewem w łazience, przynajmniej widzę ile wody zostało), nie raz się zdarzało że ręce w mydle, a tu w baniaku nie ma czym polać. Wtedy wygospodarowane więcej miejsca w schowkach z przodu.

3. sprawdz czy przy rączkach od szyberdachu nie przecieka. u mnie trochę kapało ale silikon dał rade.

4.kibelek, hmm napełniasz zbiornik z wodą, ten górny korek, potem w rurce pokazuje się poziom wody, "używasz" kibelka, spuszczasz wode potem przekręcasz żeby zleciało(pamiętaj żeby zawsze zamknąć bo nie wyjmiesz pojemnika żeby opróżnić)

5. zobacz czy stolik który służy jako stelaż do łóżka nie jest połamany (w moim sklejka się rozwarstwiła i zmienię na płytę wiórową 25mm)

6. jakiej długości jest kabel zasilający do przyczepy(i czy ma odpowiednią grubość)