Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

http://olx.pl/oferta/przyczepa-kempingowa-compass-clermont-nieduza-a-wszystko-majaca-2001r-CID5-IDa5NEW.html#7e7a25ef74 . Może ktoś ogladł Compass Clermont 2001r w Międzyrzeczu .

Aby obejrzć przyczepę musiałbym pokonać 300 km a niestety nie ma nic dodatkowego po drodze do obejrzenia. Przyczepa stoi w Międzyrzeczu a telefon z ogłoszenia odbiera tata właściciela , i oczywiście on nic nie wie. Małżeństwo które użytkowało tą przyczepę obecnie przebywa w Niemczech . Rozmawiałem telefonicznie z miłą Panią (właścicielką) i ona również udzielała odpowiedzi ogólnikowych , " przyczepa ładna , fajna przyjemna" itd itp ale po dłuższej rozmowie wycisąłem z niej iż przyczepa ma jakieś uszkodzenie bakisty i listwa kedry przedsionka była dosilikonowywana , oczywiście było to przekazane w tonie "coś tam jest ale ja nic nie wiem , nie znam się , myśmy tak jeżdżili z przyczepą".

Poprosiłem o dodatkowe zdjęcia , dosłali ale niestety nie ma na nich uszkodzenia bakisty i dokładnego zdjęcia listwy do przedsionka . Wiem że przyczepa była już oglądana przez paru klijentów , przypuszczam iż była uszkodzona i dlatego się jeszcze nie sprzedała pomimo bardzo dobrej ceny . Nie chciał bym pświęcić dnia zrobić trzysta kilometrów i opłacić autostrady aby w ciągu paru sekund dowiedzieć się że przyczepa jest po "dzwonie", gdyby ktoś już oglądał przyczepę byłbym wdzięczny za informacje.

http://olx.pl/oferta...tml#7e7a25ef74. Może ktoś oglądał Compass Clermont 2001r w Międzyrzeczu .