tokyo Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 (edytowane) od długiego czasu poszukuję auta jak w temacie, XC70 silnik d5, rok produkcji do 2007. czy ktoś z Was posiada owe cudo, i chce sie podzielić opinią? jak sie spisuje to auto jako holownik? teoretycznie mocy i momentu powinno starczyć, ale czekam na Wasze opinie. Edytowane 20 Lutego 2015 przez tokyo (wyświetl historię edycji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Street_Safari Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 spokojnie wystarczy, z Twoją przyczepą to wystarcza V70 clasicc, Tdi, 140KM jako fan volvo poddaję tylko pod zastanowienie czy koniecznie 4x4, (awaryjność przekładni kątowej i haldex starsze generacje to pomylka - bardzo wyraznie czuc moment dolaczania), a jeśli już to czy koniecznie XC a nie zwykłe V70 awd (różnica kilka tysięcy zł) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heniekag Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Zwróć uwagę, czy samochód ma oryginalnie montowany hak bo wtedy ma również chłodniczkę oleju skrzyni biegów (jeśli myślisz oczywiście o automacie). To tyle moich uwag jako do holownika. Jestem w posiadaniu takiego pojazdu z 2003 roku. Zrobiłem nim kilkanaście tysięcy kilometrów z przyczepą kempingową i jeździło się bardzo miło, jednak w którymś momencie skrzynia zaczęła "sypać" alarmami na podjazdach i w serwisie powiedzieli, że tylko montaż dodatkowej chodniczki (zestaw 1700 zł + montaż) albo zaprzestanie ciągnięcia przyczep przedłuży żywot skrzyni. Stwierdziłem, że do takiego staruszka nie warto. Ten problem zainicjował decyzję o sprzedaży przyczepki i zakupie kampera, dlatego od dziesięciu miesięcy nasz Volviaczek nie miał zapiętej żadnej przyczepki i jak na razie alarmów też nie ma. Ogólnie moim zdaniem jest dość awaryjny i drogi w naprawach. Za każdym razem wizyta w serwisie sporo kosztuje i mimo, że stosunkowo częste to i tak te wizyty (mimo, że zwykle przed samym wyjazdem) nie ustrzegły nas przed awariami w czasie wojaży wakacyjnych - a to łożysko w kółku (jeden rok), a to łożysko podtrzymania półośki (następny) - naprawa na południu Europy to był spory kłopot. Na tym kempingu spędziliśmy 5 dni czekając na łożysko. Tutaj zastanawialiśmy się kiedy coś pier-nie - radio nie zagłuszało już wycia, a miejscowy serwis stwierdził, że nie wie co wyje i że muszą szukać - znaczy mam przyjechać za pięć dni a oni będą szukać - znaczy oczywiście nie wiedzą ile im to zajmie (ale dojechał do domu ) Nie ma to jak miłe wspomnienia z wakacji No ale mój ma teraz ponad 300 tyś, a rocznie robi około 25, 30 tyś. W serwisie też potwierdzają to co napisał przedmówca, że lepiej bez AWD - mniej rzeczy do zepsucia. Albo ja nie mam szczęścia albo te pojazdy tak mają - moja obserwacja jest taka, że rzadko jeżdżę zupełnie sprawnym ale nigdy nie stanął nigdzie tak na amen, że trzeba by było lawetę wzywać. Teraz na przykład żona marznie - padł wentylator nagrzewnicy - znaczy nie padł ale włącza się wtedy, gdy mu się zachce, a druga sprawa, to właśnie coś wyje z tyłu przy pewnych prędkościach i nie wiem jeszcze co. Ale co mu trzeba przyznać, to to że ładny tak na zewnątrz, jak i w środku to jest - stąd ciężko się z niego przesiąść do innego, ciężko podjąć decyzję o zmianie. No i rdzy to nie uświadczysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schabo78 Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Napęd na 4 kółka to fajna rzecz tyle że rzadko się z tego korzysta a bądz co bądz podnosi koszty utrzymania autka. Ja kilka lat jeździlem ze stalym napędem,fajna sprawa szczególnie w zimie i powiedziałem sobie że następne auto tez będzie z napędami ale ostatecznie trafilem auto z napędem na jedną ośkę i jakos daje rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coolzizi Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Jako użytkownik Volvo - potwierdzam Volvo psuje się pod domem . Jeżeli napęd na cztery nogi to do 2000 roku. Najlepszy w 850, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
comsio Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Posiadam S 60 jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Street_Safari Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 oczywiście haldex w XC70 II to nie jest stały napęd co więcej - godzina zabawy w śniegu i haldexa można zarżnąć na amen w 850 AWD i V70 AWD clasicc (I) była zwykła viskoza bez elektroniki, rozdzielała moment dużo bardziej skutecznie tymniemniej przekładnia kątowa to nie jest mocna strona tej skrzyni szczerze - kupiłbym zwykłe V70 (II) D5 a za różnicę drugie auto 4x4 lub 2 x na wakacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketrab Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Ja mam "zwykłe" V70 2.4 benzyna 2004 rok i z przyczepka 1200kg DMC daje rade spokojnie, a po dobrej drodze to zapominasz ze coś ciągasz. I choć rozumiem Cię w 105% bo V70 XC od dawna jest moim ideałem piękna Szwedzkiej motoryzacji to zdrowy rozsądek oraz doświadczenia z użytkowania posiadanego egzemplarza utwierdziły mnie że dokonałem dobrego zakupu i na Xc będę się tylko oglądał w drodze Moim zdaniem nie warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tokyo Opublikowano 23 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) a jeśli już to czy koniecznie XC a nie zwykłe V70 awd (różnica kilka tysięcy zł) XC bardzo mi się podoba, i stąd parcie na taki właśnie model. Zwróć uwagę, czy samochód ma oryginalnie montowany hak bo wtedy ma również chłodniczkę oleju skrzyni biegów (jeśli myślisz oczywiście o automacie). tak automat. dzięki za cenną uwagę o chłodnicy, nie byłem tego świadom. Napęd na 4 kółka to fajna rzecz tyle że rzadko się z tego korzysta a bądz co bądz podnosi koszty utrzymania autka. niby rzadko, a jednak. Z budą i przednim napędem, mialem już parę razy problem w gorszym terenie. i wtedy sprawdzał się mój stary merc z tylnim napędęm dziękuję wszystkim za opinie, gdybyście słyszeli o jakimś fajnym XC na sprzedaż, dajcie znać. Ja już wiem jak ciężko znaleźć jest taki samochód.. Edytowane 23 Lutego 2015 przez tokyo (wyświetl historię edycji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałZ Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Witam, Podepnę się pod temat, bo szukam dla siebie przestronnego kombi z napędem na 4 koła i jak na razie faworytem jest ten model Volvo. Wydaje mi się, że w odmianie D5 nie brakuje mu mocy, by pociągnąć przyczepę. Dotychczas nie miał z tym problemu mój dotychczasowy wóz z dieslem o znaczniej mniejszej ilości koni mechanicznych. Nowy XC70 to jednak biały kruk na rynku aut używanych, zwłaszcza w wersji po FL, stąd zapoznałem się z oficjalnym cennikiem ze strony: http://www.volvocars.com/pl/modele/nowe-modele/xc70 Jak myślicie, ile % rabatu jestem w stanie wynegocjować przy założeniu, że brałbym ten samochód za gotówkę? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jankes Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Wydaje mi się, lepszy rabat uzyskasz kupując właśnie na kredyt. Dilerzy samochodów chętniej sprzedają auta w kredycie niż za gotówkę. Mają z kredytów pewne prowizje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cathay Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Biorąc pod uwagę że czas 70-ki dobiega końca, to jest szansa wyciągnąć bardzo duży rabat. Z drugiej strony w Polsce tych aut w salonach zapewne nie ma albo jest bardzo mało, więc nie ma z czego opuszczać. Ładny używany stoi w Poznaniu. Myślę że z gotówą w ręce z 15000 by puścili a wówczas to będzie doskonała cena. http://uzywane.karlik.poznan.pl//web/search?sort=&limit=&tab_id=1&car_brand%5B%5D=Volvo&car_model=XC+70&car_price%5B%5D=&car_price%5B%5D=&car_year%5B%5D=&car_year%5B%5D=&search_offers=&search_button= Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmut Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Albo ja nie mam szczęścia albo te pojazdy tak mają Nie skłamałeś -one już tak mają. Uważam , za jedną z najlepszych marek do naprawy ( można zarobić ) Czasy "genialnego Demona" minęły bezpowrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek00 Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Największe rabaty są chyba w leasingu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terenowiec Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Czy wiecie coś o tym, czy układ napędowy i 4x4 jest taki sam w XC 90 jak w XC70? Czy są to różne rozwiązania? Jeżeli tak, top czy to zastosowane w XC90 jest trwalsze i mniej zawodne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.