Serek Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 Czas remonu swojej N126n dopadł i mnie ... Enka ( mam taka nadzieję) przejdzie gruntowny remoncik zewnętrzny , jak i wewnętrzny... Póki co wrzucam fotki enki jak wyglądała pare dni temu ... Właściwy remont jest skrupulatnie planowany Odchodząca tapicerka jest zmora niewiadek W miejsce kufra znajdzie się podwójny bagażnik na rowerki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szary11 Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 No to troszkę czeka Ciebie roboty No ale jak odpitolisz będzie się baaaardzo miło użytkowało Czekamy na postępy!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yabulon Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 No to wreszczie coś ruszyło Spiesz się bo do sezonu blisko a majowu weekked to już tuż tuż Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maras Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 Serek, no wreszcie ! coś zaczyna się dziać . Mam pytanie co z kufrem bo w tym miejscu ma być bagażnik na rowery ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serek Posted February 19, 2008 Author Share Posted February 19, 2008 Serek, no wreszcie ! coś zaczyna się dziać . Mam pytanie co z kufrem bo w tym miejscu ma być bagażnik na rowery ? kufer bedzie na tylnej ścianie przyczepy na stelażu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lepciak Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 Czy Ty szykujesz przyczepę dla siebie czy na sprzedaż? A może przekwalifikowywujesz się (trudne słowo) na serwisanta przyczep? Wielkie brawa za działania remontowo-modernizacyjne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotek52 Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 Doprowadzasz przyczepę do stanu fabrycznego, czy planujesz jakieś modernizacje i własne pomysły, podnoszące standard. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serek Posted February 19, 2008 Author Share Posted February 19, 2008 Z zewnątrz ma byc podobna do fabrycznej kolorystyki( myślałem o Silwer ) ale koszta by się zwiekszyły. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarek /////+Nka Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 kufer bedzie na tylnej ścianie przyczepy na stelażu tak będzie wyglądało? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serek Posted February 19, 2008 Author Share Posted February 19, 2008 Bardzo podobnie jednak bedzie on niżej pod szybą, a na kufrze bedzie tabica rejestr... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twjsm Posted February 20, 2008 Share Posted February 20, 2008 Bardzo podobnie jednak bedzie on niżej pod szybą, a na kufrze bedzie tabica rejestr... Ja w swojej poprzedniej przyczepce (N126nt) miałem problemy. Była to przyczepa, która miała kuchnię, lodówkę, zbiorniki na wodę, łazienkę wzdłuż tylnej linii przyczepy. Gdy w którymś roku musiałem dołożyć jeszcze z tyłu pod podłogą koło zapasowe - przyczepa stała się bardzo niestabilna. Mimo przemieszczania bagażu na czas podróży bardzo słabo lub wcale nie naciskała na hak holowniczy. Często były sytuacje, gdy na nierównościach szarpała "do góry". Tu planujesz kufer dość daleko i dość wysoko od środka ciężkości. Fakt, że jest to inna przyczepa (inny układ wnętrza), ale w lekkich N-kach bardzo łatwo jest sprawić, aby zburzyć jej równowagę (może planowane rowery przymocuj "na stałe"... ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serek Posted February 20, 2008 Author Share Posted February 20, 2008 [ (może planowane rowery przymocuj "na stałe"... ) nie kumam zbytnio Kufer będzie w sumie na tej samej wysokości co jest w tej chwili na dyszlu , a przeciw wagą bedzie całkiem inaczej przebudowana częsci sypialna... dzieki za poradę ( uwagi ) twjsm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twjsm Posted February 20, 2008 Share Posted February 20, 2008 [ (może planowane rowery przymocuj "na stałe"... ) nie kumam zbytnio Kufer będzie w sumie na tej samej wysokości co jest w tej chwili na dyszlu , a przeciw wagą bedzie całkiem inaczej przebudowana częsci sypialna... dzieki za uwage [/b]twjsm Z tymi rowerami oczywiście ŻARTOWAŁEM... Przemyśl tylko, co ciężkiego możesz przesunąć na przód N-ki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serek Posted February 20, 2008 Author Share Posted February 20, 2008 powiem szczerze ze w kufrze woże tylko rękawice i korbe do podpor i to wszystko ( butle gazową itakie tak podobne rzeczy mam w środku przyczepy ... teraz własnie sie obawiam ze jak wsadze rowerki na dyszel to bedzie za duzo na haku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rysiaczek Posted February 20, 2008 Share Posted February 20, 2008 Serek ! Widzę że z moją Niewiadka będzie mi wstyd na Zlocie przy Twojej eleganckiej wersji . Ale poddałeś mi świetny pomysł z kufrem . Jak juz napominałem firma z łodzi robi mi klime ! Najwiekszy element / skraplacz / ma wymiary 25x 60 x 80 i wazy 20 kg. Szef tej firmy mówi ze ten element będzie można chować na czas jazdy a potem montować na dyszlu . Przyłącza 2 fleksy 80 na szybkozłączke ! Pomyślałem ze moze wywindowałbym swój kufer też troche wyżej ?????? . Sam już nie wiem ! przez Twoje pomysły jestem teraz w rozterce ! Na Zlot butla 11 kg nie jest mi potrzebna ale na dłuższy wypad w kufrze trzymam taka butlę ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.