Skocz do zawartości

Blondynka szuka holownika...


Ewa0208

Rekomendowane odpowiedzi

Naszą (zawsze na maxa dociążoną, żeby nie napisać przeładowaną) przyczepę 1000 DMC ciągniemy landcruiserem. Wtedy DMC zestawu przekracza 3500 kg (uprawnienia oczywiście są). A ponieważ przyszedł czas na zmianę holownika, szukamy czegoś, dzięki czemu wywalimy viatola :ee:

Co byście wybrali na holownik przy budżecie 50-60 tysięcy? Czekam na podpowiedzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Dzięki za propozycje :)

Sprecyzuję wymagania: jeździ nas 3 osoby, czasem z dużym psem (jak starszy syn jedzie to 4+ pies). Jak pies nie jedzie to w bagażniku jadą  cięższe rzeczy, żeby nie dociążać przesadnie przyczepy. Boxa nie wozimy, rowerów raczej nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję w takim razie ponownie Outka. Takiej przyczepki nie bedzie wcale zauważał.

Super bagażnik i niezła bezawaryjność moim zdaniem.

 

Ponadto jeśli nie macie stereotypowych uprzedzeń (bo świat się jednak zmienia) to bardzo ciekawą opcją jest Dacia Duster 4X4 Dci 110 KM. DMC przyczepy to 1400 Kg. Bagażnik foremny - 450 litrów. Za tą kasę będzie nowa (lub prawie). Solo potrafi zejść do 5 litrów ropy a w opcji z napędami ma bardzo krótką jedynkę (skrzynia 6 biegów) co jest bardzo przydatne przy manewrach z przyczepką...

Trzeba obejrzeć i się przejechać żeby ocenić i docenić. Wszystkie osoby jakie znam (3) są zadowolone i jak się to mówi kupili by jeszcze raz, a nie poprzesiadali się z Polonezów lub Maluchów. 

 

Pomyślcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

 

Proponuję w takim razie ponownie Outka. Takiej przyczepki nie bedzie wcale zauważał.

Super bagażnik i niezła bezawaryjność moim zdaniem.

 

Ponadto jeśli nie macie stereotypowych uprzedzeń (bo świat się jednak zmienia) to bardzo ciekawą opcją jest Dacia Duster 4X4 Dci 110 KM. DMC przyczepy to 1400 Kg. Bagażnik foremny - 450 litrów. Za tą kasę będzie nowa (lub prawie). Solo potrafi zejść do 5 litrów ropy a w opcji z napędami ma bardzo krótką jedynkę (skrzynia 6 biegów) co jest bardzo przydatne przy manewrach z przyczepką...

Trzeba obejrzeć i się przejechać żeby ocenić i docenić. Wszystkie osoby jakie znam (3) są zadowolone i jak się to mówi kupili by jeszcze raz, a nie poprzesiadali się z Polonezów lub Maluchów. 

 

Pomyślcie.

 

Commander, Outek II ma słabe sprzęgło i łatwo je spalić, ceniłem to auto za zawieszenie, ale rdza pojawiała się zaraz po zakupie. Silnik 2.0 TDI z VW, raczej nie cieszy się długowiecznością, zaleta to otwarty DPF do wypalania w trakcie jazdy. Chyba drugi raz bym go nie kupił. Dedykowany chip zamontowany u dealera po 100 tyś km poprostu się rozleciał. 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym mieć taki problem :hmm:  :skromny: Życzę owocnych poszukiwań.

 

Wbrew pozorom to jest problem. Dla mnie to duże pieniądze, więc chcę je wydać rozsądnie.

 

Podsumowuję dotychczasowe propozycje:

- Jeep patriot (śliczny ale za dużo pali)

- Subaru Outback (mężowi się nie podoba)

- Nissana x-trail (fajny)

- Mitsubishi Outlandera II 2.0 D (fajny)

- Dacia Duster 4X4 (mało koni, tylko 110)

- Kia Carens lub Zafira (za małe)

 

A Rav4 wersja 3? Co myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem Ewuniu, nie są to aż tak wielkie pieniążki związane z przejazdem raz do roku z Viatolem a nie wiem, czy nie lepiej byłoby zmienić na coś podobnego. Ja ciągnąłem wczoraj ze Śląska , konkretnie z Bierunia swoja przyczepkę (  DMC 1300 kg)  i powiem szczerze, ze moja Toyka 260 KM miała co robić na pokaźnych wzniesieniach ale spokojnie i żwawo się wdrapywała.  Landcruiser chyba tak jak  Hilux ma  3 l. silnik i  170 KM ( z fabrycznym chipem chyba 220 KM)  Chyba, że masz silnik 2.5 l bo są też takie wersje, to wtedy masz chyba tylko 140 KM.  Lepiej mieć ten zapas koników i solidne, niezawodne autko. zastanów się. Większe auta więcej palą ale mniej się męczą i starczają na dłużej. Kupisz słabsze, ekonomiczniejsze  to autko będzie miało co robić. To sa dosyć spore pieniażki do zainwestowania i trzeba zrobić to bardzo uważnie.

Pozdrawiam. 

Edytowane przez JACEKJELENIAGORA (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.