Skocz do zawartości

Sprzedawca z Bogaczewa - jakieś doswiadczenie ?


Lady

Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy koledzy, jako że wybieram się wraz z mężem i  jednym kolegą z forum ( dzięki mu za chęci :bravo: ) na oględziny pewnej przyczepki która znajduje się w Bogaczewie mam pytanko:

 

Może ktoś z Was ma już jakieś doświadczenie odnośnie tego sprzedawcy? Chętnie poczytam co o nim myślicie.

 

Pytam bo mam pewne , dziwne :hmm: wątpliwości- nie tyle co do cepki ale do samego sprzedającego. np

Na pytanie czy jest na miejscu możliwość sprawdzenia urządzeń elektrycznych  . Odpowiada , że tak ale... no właśnie  -jak już będziemy pewni że ją kupujemy i podpiszemy umowę przedwstępną- damy zaliczkę to wówczas podłączy co trzeba , a gdyby jednak okazało się że coś nie działa to on bez problemu zwróci kasę- dziwne co?

 

Coś mi tu śmierdzi. Nie mam doświadczenia w zakupach tego typu ale to tak jakbym chciała kupić samochód za który najpierw miałabym wyłożyć zaliczkę  a później zobaczyć jak silnik działa :oslabiony:

 

Na oględziny tez mamy kawałek drogi ok 250( planowany wyjazd w najbliższą sobotę)  więc już sama się miotam czy warto z takim handlarzem robić interesy. Dodam jeszcze, że przyczepka nie jest zarejestrowana - trzeba jeszcze przetłumaczyć dokumenty itp , wiec nie ma mowy żeby wrócić z nowym nabytkiem w weekend.

Jeśli chodzi o samą cepkę to warto byłoby ja zobaczyć bo ze zdjęć i opisu sprzedawcy cieknie :slina:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 215
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Witaj.

 

Sprzedawcy nie znam, ale na zdrowy rozum najpierw się wszystko sprawdza, pokazuje, objasnia i ew. tłumaczy, a potem siada do stołu z umową i negocjuje cenę w przypadku usterek. Nie daj się naciągnąc!

 

Pozdrawiam

Coś już było o sprzedawcy z Bogaczewa.Opinie negatywne.Tylko czy to ten sam handlarz.

Odnośnik do komentarza