Skocz do zawartości

Masy O.1 i O.2 w dowodzie rej.


Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, rafalf911 napisał:

Jest przyczyną...czego?

To jest hybryda starego typu, malutka bateria, jak wynika z dowodu auto samo z siebie waży 1660 kg, to nie jakiś nie wiadomo jaki ciężar.

Prawie wszystko sie zgadza, hybrydy zwłaszcza te pierwsze mają dziwne homologacje i często ograniczone masy. 

Wersja 508 Hybrid4 ma homologacje na O.1 1100kg i O.2 800kg I tak powinno być, więc te 500kg masz źle wpisane. Natomiast 500kg wzieło się że diagnosta sobie odjął F.3 i F.2 czyli 2765kg-2275kg=500kg (F.3 i F.2 masz poprawne).

Zatem jak weźmiesz wyciąg z homologacji to wyprostujesz to ale i tak jest wielka lipa z tym autem, bo DMC zestawu (F.3) masz 2765kg czyli jakieś marne (jak na takie auto) moze 800kg pociągniesz (ładując mniej do auta).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprowadzony.

Jaka wersja nadwozia i jaka skrzynia - automat czy manuał?
Prawie wszystko sie zgadza, hybrydy zwłaszcza te pierwsze mają dziwne homologacje i często ograniczone masy. 

Wersja 508 Hybrid4 ma homologacje na O.1 1100kg i O.2 800kg I tak powinno być, więc te 500kg masz źle wpisane. Natomiast 500kg wzieło się że diagnosta sobie odjął F.3 i F.2 czyli 2765kg-2275kg=500kg (F.3 i F.2 masz poprawne).

Zatem jak weźmiesz wyciąg z homologacji to wyprostujesz to ale i tak jest wielka lipa z tym autem, bo DMC zestawu (F.3) masz 2765kg czyli jakieś marne (jak na takie auto) moze 800kg pociągniesz (ładując mniej do auta).

Żadna wersja hybrydy w dieslu 160 konna przed faceliftem nie miała na haku 1100 kg. Najmniej miał 1475 a najwięcej 1875 w zależności od wersji nadwozia i skrzyni biegów

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, jacek00 napisał:

Byli manuale i automaty

To sorry, byłem świecie przekonany że nie było, może przy okazji jakieś źródło takie manuala pokazać?

 

5 minut temu, rafalf911 napisał:

Nie. To jest wersja sedan. Rzadkie auto, nie ma go w wielu zestawieniach. To nie jest RXH.

Skrzynia automatyczna.

To dziwna sprawa z tymi masami. kombi RXH ma wlasnie takie masy F.1 2275, F.2 2275, F.3 2775

 

9 minut temu, jacek00 napisał:

Żadna wersja hybrydy w dieslu 160 konna przed faceliftem nie miała na haku 1100 kg. Najmniej miał 1475 a najwięcej 1875 w zależności od wersji nadwozia i skrzyni biegów

Czyli 163km w RXH było po lifcie i ma wiecej a po lifcie mniej? Tam jest O.1 1100kg  i zostało potem głupawo w homologacji i zwykły diesel 2.0 HDI ale wersji RXH ma 1100kg (był tu już ktos z tym autem na forum).

Edytowane przez golob (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, rafalf911 napisał:

Nie. To jest wersja sedan. Rzadkie auto, nie ma go w wielu zestawieniach. To nie jest RXH.

Skrzynia automatyczna.

Jeśli sedan i automat 2.0 163 konny to zgodnie z homologacją O1 to 1300 kg a O2 to 750 kg. DMC zestawu to 3405 kg.

Poniżej dane techniczne dla Twojego rocznika. Pisz do Peugeota po wyciąg z homologacji i poprawiaj dane w DR.

Screenshot_2020-07-21-15-16-16-173_com.google.android.apps.docs.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, jacek00 napisał:

Jeśli sedan i automat 2.0 163 konny to zgodnie z homologacją O1 to 1300 kg a O2 to 750 kg. DMC zestawu to 3405 kg.

No ale pokazujesz zwykłe diesle HDI, gdzie tutaj jest hybryda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, jacek00 napisał:

Pokazuje wyciąg dla hybrydy z 2013 roku

Ja tu nie widze nigdzie hybrid, przy wszystkich kolumnach jest tylko HDI, która kolumna to hybryda by była? z dieslem 140km? 160km?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tu nie widze nigdzie hybrid, przy wszystkich kolumnach jest tylko HDI, która kolumna to hybryda by była? z dieslem 140km? 160km?

Bo wersję hybrydowe miały, jeśli dobrze kojarzę tyle samo na haku co zwykle diesle. Tam silnik elektryczny służył chyba tylko do wspomagania rozruchu i nic więcej, nie dało się na nim jechać.

 

Wersja RXH to jest zupelnie inny model i tam faktycznie przyczepa z hamulcem była tylko do 1100 kg.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, jacek00 napisał:

Bo wersję hybrydowe miały, jeśli dobrze kojarzę tyle samo na haku co zwykle diesle. Tam silnik elektryczny służył chyba tylko do wspomagania rozruchu i nic więcej, nie dało się na nim jechać.

 

Wersja RXH to jest zupelnie inny model i tam faktycznie przyczepa z hamulcem była tylko do 1100 kg.

 

Przejrzałem internety (łącznie z francuskimi) i nigdzie nie widzę info o takim czymś jak mówisz, jeśli masz jakieś info to chętnie zobaczę, to o czym mówisz brzmi jak "mild hybrid" stosowany dopiero dzisiaj w czasach WLTP :) , gdzie zamiast rozrusznika i alternatora jest mały silniczek i instalacja "wysokonapięciowa" 48V.  PSA nie miało czegoś takiego w tamtych czasach.

Jedyne co było to 3008, 508(które ma kolega @rafalf911 i 508 w wersji RXH  oraz Citroen (jeszcze wtedy) DS5 z jednym i tym samym napędem, czyli diesel 2.0 163km + silnik elektryczny 37km, nazywane marketingowo "HYbrid4" stosowano przy tym wyłacznie skrzynie BMP6 lub ETG6 . RXH to tylko i wyłącznie nazwijmy to ogólnie "pakiet stylistyczny" często łączony z ta wersją HYbrid4 (potem były najzwyklejsze diesle w "opakowaniu" RXH, z napędem przednim).

Jeżeli powyższe sie nie zgadza to chętnie zobaczę co francuzi jeszcze wymyslili w tamtych czasach.

Tutaj jeszcze troche info: https://en.wikipedia.org/wiki/PSA_HYbrid4

I modele wyposażone w ten napęd:

2011-2016 Peugeot 3008 Hybrid4

2012-2016 Peugeot 508 RXH HYbrid4

2012-2016 Peugeot 508 Hybrid4

2012-2016 Citroën DS5 HYbrid4

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Mam pytanie. Czy niezgodność masy z pól  Q w dowodzie między samochodem a przyczepą jest traktowana jako brak uprawnien do kierowania takim zestawem wedle obecnych przepisów.  

Przykład taki :

samochód Volvo dla przyczepy bez ham w polu Q 650kg a przyczepa dmc 750kg.  Zakładam że przyczepa ma realna masę z ładunkiem 500kg

Czy tak jadąc  podpada sie pod bram uprawnień  czy jakos inny mandat 

Edytowane przez Volvos80 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.