ligot Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 Witam, Na wstępie chciałbym napisać, że w temacie przyczep campingowych jestem kompletnie zielony. Dlatego zwracam się do Państwa z pomocą w celu ustalenie z jakiej przyczepy może pochodzić to podwozie. Potrzebuję zrobić dość nietypową przyczepę i jest mi to niezbędne. Mam nadzieję, że możecie mi pomóc. Serdecznie pozdrawiam Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 Witam ! Jest to o tyle ciekawe, że przyczepa nie ma osi skrętnej. Z tego co pamiętam to Westfalia Columbus takie zawieszenie miał, ale czy to jest to, nie wiem... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzejo19 Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 Witaj niestety nie zarejestrujesz już SAMa (świadectwo homologacji obowiązkowe) więc ramę najlepiej zezłomowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik80 Opublikowano 2 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 Zarejestruje SAMa. Robi się dopuszczenie jednostkowe. Koszt w granicach 1500zł. Robią to 3 czy 4 ośrodki w kraju. Akurat musiałby tą ramę przerobić trochę, żeby straciła cechy produkcji masowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...