MarcinG Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Witam, jestem początkującym użytkownikiem przyczepy i mam wątpliwości dotyczące ogrzewania. Otóż nie wiem jak taki piecyk ma grzać i czy problemem jest za mała wydajność czy usterka czy moje zbyt wysokie wymagania. Piecyk zapala normalnie widać płomień w okienku, nie wiem czy w tym okienku ma być widać reakcję na zmianę ustawienia pokrętła mocy grzania, w każdym razie kręcąc tym pokrętłem nie widzę i nie słyszę jakichkolwiek zmian. Po dwóch godzinach pracy piecyk przednia blacha jest ciepła, spokojnie można rękę trzymać, pokrętło ustawione na 5-7. Jak załączę nawiew to nie udało mi się uzyskać ciepłego powietrza na wylotach. To wszystko przy temperaturze ok 10 stopni. Będę wdzięczny za opinię kogoś kto wie jak to ma działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezarr Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Piecyk grzeje bardzo mocno tak że blachy ręką nie dotkniesz, po przekręceniu pokrętła płomień na pewno powinien się zwiększyć a pies np. u mnie to aż huczy. Miałem kiedyś właśnie taki problem i winą był ten zawór do którego podłączone jest to pokrętło po prosu po przekręceniu powinien odbić do góry, u mnie pomogło czyszczenie i smarowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...