carlito Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Witam, przymierzam się do zakupu przyczepki. Chciałem coś fajnego nowoczesnego, ale holownik (Toyota Auris 1.4 D4D,90KM) mnie ograniczył do dmc1000kg. Przeglądam rynek i słabo...nie mam ciśnienia więc się nie spieszę, ale wpadło mi w oko to: - http://otomoto.pl/inny-przyczepa-kempingowa-elddis-mistral-T4459862.html - http://otomoto.pl/inny-inny-przyczepa-kempingowa-avondale-dart-380-2-C33337175.html - http://przyczepypoznan.otomoto.pl/inny-przyczepa-kempingowa-swift-cappuccino-T4513930.html Czy ja nie zajadę mojej Toyki? Jak te budki, będzie coś z nich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toa Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 To przyczepy z Wielkiej Brytani - mogą mieć kombinowane DMC. Co do Aurisa silnik się pewnie namęczy ale masz diesla - nie martwiłbym się tak bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlito Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 To przyczepy z Wielkiej Brytani - mogą mieć kombinowane DMC. Co do Aurisa silnik się pewnie namęczy ale masz diesla - nie martwiłbym się tak bardzo. Sprawdzam sobie DMC na http://www.gocaravanning.com/caravan-specs/caravan-data.html . Wątpliwości mam przy AVONDALE DART 380-2 bo piszą dla mnie niezrozumiałe rzeczy. Z forum wiem, że właśnie angielki są lekkie. Strasznie mi się podobają hobbitki ale ...cóż. Zadowolony jestem z auta i w najbliższym czasie nie zamierzam go zmieniać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kit Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Szukaj wśród francuzek są lżejsze niż marki holenderskie i niemiecki A co do angielek to wzmożona ostrożność bo większość ściąganych jest w kiepskim stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarec Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Osobiście celowałbym w przyczepy z Anglii lub Francji - np Adrie są bardzo lekkie (oczywiście nie wszystkie). Pierwsza przyczepa - Eldis Mistral ma tuż za bocznym oknem a przed kratkami od lodówki - prawdopodobnie ślad po naprawie - łączeniu ściany czyli listwa w pionie aluminiowa. Powiem tak, mam czasem okazję jeździć samochodem toyota 1.4 d4d ale o mocy 75KM (2003r) i powiem szczerze, że nie chciałbym widzieć siebie za kierownicą na pierwszym podjeździe poważnym z przyczepą na haku. Da się - i to jest pewne. Widziałem w tym roku w Chorwacji zestaw Fendta ok 450cm podpięty do golfa V z silnikiem benzynowym, całkość zapakowana pod sufit. Ledwo ledwo ale dali radę ruszyć z parceli i nabrać lekkiego rozpędu aby wyjechać z campingu pod górkę ale lekko to auto nie miało. Nie wiem, może diesel ten jest nowszy niż w tej yarisie co mam okazję czasem jeździć i przede wszystkim może ma coś siły przy niskich obrotach ? Na pewno pakując się sensownie czyli bez rowerów i drewnianych leżaków, bez zbędnej tony dodatków oraz zakupując przyczepę 380 - 400cm - dasz radę jeździć tym po PL. Prędzej czy później może przyjść moment manewrowania zestawem, cofania, zawracania pod górkę bo akurat drogowcy zamkną Ci drogę bez ostrzeżenia i może się okazać, że trzeba szukać nowego sprzęgła.. A nie napisałeś dla ilu osób ta przyczepa ? może na początek i 350tka z dobrym układem by wystarczyła ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlito Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 A nie napisałeś dla ilu osób ta przyczepa ? 2+1 (na dziś to dwulatek)...auto naprawdę zdrowe i tak jak pisałem nie planowałem zmiany. Auto jest bez haka więc nawet nie mogę na chwilę obecna przetestować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezarr Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Oj tam oj tam zaraz cofanie i zamknięte drogi skoro auto jest zadbane i fajne to raczej trzeba poszukać odpowiedniej przyczepki, ludzie holują jeszcze słabszymi i jeżdżą. Jeżeli to ma być to auto to i tak hak trzeba zamontować a wtedy można przetestować auto (np. wypożyczyć przyczepkę) ja wiem że to są koszta, ale jeżeli coś nie wypali wtedy można myśleć o wymianie auta i kupnie większej przyczepki . Wtedy już np.. większej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlito Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Oj tam oj tam zaraz cofanie i zamknięte drogi skoro auto jest zadbane i fajne to raczej trzeba poszukać odpowiedniej przyczepki, ludzie holują jeszcze słabszymi i jeżdżą. Jeżeli to ma być to auto to i tak hak trzeba zamontować a wtedy można przetestować auto (np. wypożyczyć przyczepkę) ja wiem że to są koszta, ale jeżeli coś nie wypali wtedy można myśleć o wymianie auta i kupnie większej przyczepki . Wtedy już np.. większej Czyli przyszłoroczne wakacje na kwaterce . Najbardziej pesymistyczne rozwiązanie (zmiana holownika) to zakup budki szacuję na 2016 po sezonie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inhalt Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Zobacz na tego typu budę: http://swidnica.lento.pl/knaus-8404-1995-rok,1845974.html To jest ogłoszenie archiwalne i pewnie nieaktualne, ale nie chodzi mi o egzemplarz a raczej o model. MW=751 kg, a DMC=1000 kg. Ja mam bardzo podobną i też takie masy. W praktyce sprawdza się fajnie. Uwaga - nie znam podlinkowanej przyczepy ani sprzedającego więc absolutnie nie traktuj mojego wpisu jako rekomendacji zakupu. To tylko sugestia odnośnie kierunku poszukiwań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kogi Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 (edytowane) Myślę że spokojnie pociągniesz taką przyczepkę. Ja znajomemu przyciągnąłem podobną przyczepę moim Fiatem, silnik 1,3 MultiJet 90KM w dizelku. W instrukcji Fiata max DMC przyczepy z hamulcem to 1000 kg. Edytowane 20 Sierpnia 2014 przez Kogi (wyświetl historię edycji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus251 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Siema, Carlito, puściłem Ci PW. Może Cię zainteresuje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezarr Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Czyli przyszłoroczne wakacje na kwaterce . Najbardziej pesymistyczne rozwiązanie (zmiana holownika) to zakup budki szacuję na 2016 po sezonie :/ Niekoniecznie, hak możesz zamontować już teraz, zresztą aby Cie pocieszyć powiem Ci że byłem niedawno na spotkaniu gdzie znajomy holował budkę1000kg fiatem punto benzyna 75koni czy jakoś tak i to po górach , jechał całkiem sprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlito Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Myślę że spokojnie pociągniesz taką przyczepkę. Ja znajomemu przyciągnąłem podobną przyczepę moim Fiatem, silnik 1,3 MultiJet 90KM w dizelku. W instrukcji Fiata max DMC przyczepy z hamulcem to 1000 kg. Nie powiem, że oczekiwałem takiej odpowiedzi . Zabieram się za szukanie budki pod moje autko...mam nadzieję, ze mogę liczyć na formułowiczów na pomoc w wyborze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarobaro Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Niekoniecznie, hak możesz zamontować już teraz, zresztą aby Cie pocieszyć powiem Ci że byłem niedawno na spotkaniu gdzie znajomy holował budkę1000kg fiatem punto benzyna 75koni czy jakoś tak i to po górach , jechał całkiem sprawnie. tak byłem tego świadkiem punto już leciwe ale jakoś dawało radę. Ciężko to ciężko ale szło. Ja mam Xsara Picasso. 1.6 Udinese opon i moja cepka ma 1050kg i daje spokojnie radę. Więc bądź dobrej myśli kolego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toa Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Szukaj spokojnie przyczepy. Sam ciągnąłem sporo cięższą przyczepę (ta w moim avatarze) kią ceed w benzynie i auto dawało radę - problem był głównie przy ruszaniu na kampie pod górkę. Ale ponieważ Ty szukasz przyczepy do 1000 DMC więc nie masz co się bać ( a do tego moment obrotowy masz pewnie większy niż ja w benzynie ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.