MaciejNT01 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Dlaczego Są One takie tanie? Od 15 lat jeżdżę Pod Kemping swoją Małą Hobby. Jest już ona Stara bo z 1983 roku, Ale jest bardzzo dobrze zachowana. Mam plan zmienić Camping Na Angielke 1995 rok. Tylko zastanawiam się dlaczego są one takie tanie, czy może mają jakieś wady? Proszę o wyjaśnienię! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inhalt Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Nie zgodzę sięz tobą. Angielki nie są tanie. Jeśli porównasz przeciętną sprawną budę europejską i sprawną angielską to różnicy w cenie wielkiej nie ma. Angielskie przyczepy są tanie tylko wtedy gdy są tanio kupione. A tanio na wyspach można kupić przyczepę nieszczelną, zniszczoną, z zamokniętymi ścianami itd. Czyli mmy większość oferty ww Pl. Budy przywiezione "po taniości" bo kto głupi to mokrą kupi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciejNT01 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Jak patrze to Angliki stoją Po 8 tyś zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robak Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 (edytowane) Stoją nawet po 4 tysiące. Nie chodzi o te które stoją, tylko o te, które idą. Edytowane 18 Sierpnia 2014 przez Robak70 (wyświetl historię edycji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Socale Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 (edytowane) Dlaczego Są One takie tanie? ... ... bo najczęściej są one "odmładzane i odchudzane DMC" W tym przedziale cenowym zjawisko jw dotyczy 90% angielek w PL i 99% egzemplarzy od handlarzyn. Edytowane 18 Sierpnia 2014 przez WojtEwa (wyświetl historię edycji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro688 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Jest w tym trochę prawdy,te tanie mogą mieć przecieki najczęściej na przedniej ścianie pod szybami i pod górna listwą dachową od strony przedsionka ale trochę uszczelniacza,chęci i pojęcia o robocie i można sobie wyszykować ładny i komfortowy domek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzzb Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Faktycznie najczęściej mają przekręcony rocznik i dmc w ubiegłym roku chciałem kupić angielkę przejechałem 1500 km obejrzałem około 10 przyczep i tylko 1 miała uczciwy rocznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Commander Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 No i jak to angliki kierownicę mają po złej stronie i dlatego niewygodnie się jeździ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kocer Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Tak. A mój ogłasza jeszcze przerwę na herbatę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bienias Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Powiedzcie jak sprawdzić wałek na roczniku w angielce i czy np. cena 9000 tys za 1997-98 rocznik (5 metrów bez dyszla i dwie sypialnie) z przedsionkiem jest realna, czy lepiej na takie w ogóle nie patrzeć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus251 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 jakoś czytałem, że i podobno problem z częściami do nich jest (osie, wahacze, hamulce ) ale z autopsji nie podpowiem ponieważ po obejrzeniu kilku stwierdziłem, że nie ma co w ogóle na nie patrzeć. Bienas, według mnie nie. To jest raptem 14000 funtów a za taka kasę w UK nie kupisz dobrej cepki z tych roczników a to cena która już uwzględnia jej transport, zarobek sprzedającego itd. Więc kosztowała dobrze poniżej 1 tyś funtów. a za te kilka funtów to już na 100% nic dobrego nie kupił taki sprzedawca z tego rocznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarec Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 po 1 to nie ma co patrzeć na cenę, trzeba oglądnąć na żywo i ocenić stan. odnośnie dostępności części - wydaje mi się to totalną bzdurą wymyśloną przez przeciwników angielek. Sam przez 2 lata użytkowania robiłem trochę mechaniki - nowy najazd, hamulce, stabilizator. Z częściami wcale nie było problemów. Czasami problem może sprawić jakaś nietypowa część do wyposażenia, które przeważnie angielki mają inne - bojler, piec gazowy bo lodówki to już przeważnie te same. Ale wszystko da się zamówić, lub podmienić po chwili namysłu. Sam miałem przepalony termostat zabezpieczający w bojlerze gazowo elektryczny, ale projektant był na tyle mądry, że dał tam drugi o temp 95C.... więc piec niby działał ale dało się wodą poparzyć. Mogłem kupić ten dedykowany termostat za ok 70zł + wysyłka zagraniczna.... lub wpisać w google termostat 75C - bo takie miał oznaczenie i kupić go za 3zł w PL sklepie. absolutnie nie bałbym się zakupić po raz drugi przyczepy z Anglii - ale pod warunkiem dokładnych oględzin, bo faktycznie sprowadzany jest szrot. Wystarczy przekalkulować, czemu za często nie jeździmy na wyspy na wczasy . Niedawno po zakupie Tabberta szukałem kilku detali - typu zamek do drzwiczek serwisowych - i tutaj dopiero dostępność i ceny powalają - wszystko liczone w euro i to kwoty nie niskie, tym razem trafiłem używki ale nie zawsze się uda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_G Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Nie jestem zbyt doświadczony w temacie, ale wydaje mi się że angielki mają słabą reputację nie ze względu na wykonanie, tylko stan w jakim przyjeżdżają do Polski. Niestety angielska wilgoć robi swoje i starsze roczniki są mocno podniszczone. Natomiast co do ich budowy czy wyposażenia to nie widzę jakichś wielkich odstępstw od standardów. W mojej angielce rama i układ jezdny to Al-Ko, piecyk Truma, lodówka Electrolux Dometic, wc Thretford.... Problemów z częściami nie przewiduję. A buda to drewniana altanka na kołach, jak kazda europejka..... Do tego fajny układ i porządne wykończenie wnętrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzzb Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Jeżeli chodzi o rocznik angielek to tutaj wszystko znajdziesz http://numery-vin.auto-swiat.pl/ angielki z tego co wiem od 1992 r musiały mieć grawerowany nr vin na oknach oprócz tego jeszcze na ramie pod spodem lub na zaczepie i jeszcze przy drzwiach wejściowych przynajmniej tak było w mojej poprzedniej, którą obecnie kolega drugi rok użytkuje i nic nie robi a jest z 1997 r. Z przyczepami angielkami jest tak samo jak z tym aby unikać samochodów na " F " i francuskich miałem i ople , vw i seata przeszedłem na renault i od 19 lat jestem zadowolony z wygody, a co do ich ciągłej awaryjności i drogich części to - bzdura. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Socale Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Powiedzcie jak sprawdzić wałek na roczniku w angielce ... NIKT Ci tego tutaj oficjalnie nie powie, bowiem nasze sposoby na rozpoznawanie wałków służy nam do walki z ofertami i handlarzynami. Tutaj każdy egzemplarz zapodawany do oceny w którym stwierdzamy wałki na DMC i roczniku jest piętnowany. Niestety, handlarzyny też czasem mają czym myśleć, więc maskują w ofertach znane im szczegóły zdradzające wałek/rocznik/dmc Pokaż nam tą budę i prawdy się dowiesz od kiedy istnieje, nie rzadko z dokładnością do 6 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.