Skocz do zawartości

elektromatic ng350 co to jest?


zasiew82

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Czy ktos wyjasni mi do czego służy urządzenie elektromatic ng350 s? Znajduje się ono pod siedzeniem wraz z całą inną elektryka w przyczepie adria forma z 1991 roku. Niestety nie znalazłem nic na ten temat w internecie. Nie mam pojęcia czy urządzenie to powinno być wlaczone czy nie. Nie chcę nic popsuć przy pierwszym podłączeniu przyczepy:) z gory dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W internecie jest instrukcja obsługi energobloku Elektromatic ng350 s, bo tak się nazywa to urządzenie tylko musisz za nią zapłacić 31,80 EUR. Nie ładnie jest pisać, że się nic nie znalazło i to jeszcze pierwszy post bez przywitania.

Edytowane przez Carado (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam że się nie przywitalem. Witam wszystkich serdecznie.

Jestem nowicjuszem w dziedzinie karawaningu I chyba również w dziedzinie korzystania z forum.

Znalazłem płatną wersję lecz głównie chodzi mi o ogólne informacje...do czego to służy? Dziękuję za pomoc I jeszcze raz przepraszam, że się nie przywitalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Witaj. Wpisz w wyszukiwarkę hasło np.  energoblok i trochę poczytaj, a czego nie będziesz rozumiał to pytaj. Na forum jest dużo tematów o energobloku. Krótko jest to urządzenie zarządzające energią elektryczną przyczepy. Jak ja bym miał taki problem to bym kupił tą instrukcję, jest tam schemat i na pewno można go profesjonalnie rozbudować o podłączenie aku, solara, przetwornicy itp.

Edytowane przez Carado (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach