Skocz do zawartości

Nowy użytkownik przyczepy


LFM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie.

Jestem całkowicie zielony w temacie przyczep itp.Bardzo długo nosiłem się z zamiarem zakupu przyczepy aż trafiła się prawdziwa okazja i tak stałem się włascicielem przyczepy WILK 451 DELUXE 1998rok.Masa przyczepy to 1300Kg. Jestem kompletnie nie przygotowany do tematu, nie mam nawet haka w samochodzie :) tudzież mam kilka pytan:

- czy mój samochód tj. Citroen C5 1.6HDI kombi 110km nadaje się do ciągania takiego kolosa ? w dowodzie ma wbite max 1300kg         

  (czyli  tyle ile waży przyczepa)

- czy mogę gdzieś pobrać instrukcję nawet ogólną obsługi przyczep ?:) - nie wiem nic jak podłaczyć wode prąd itp

 

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

itak też robię czytam, buszuję, szukam lecz nie wszystko rozumiem. Nie mam nikogo wśród rodziny i znajomych kto miałby jakiekolwiek doświadczenie. Także najprostsze dla was rzeczy są dla mnie kosmosem tak jak np. po co są dwie wtyczki na dyszlu do podłączenia napięcia ;/ jedna jest do świateł a dróga ?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

itak też robię czytam, buszuję, szukam lecz nie wszystko rozumiem. Nie mam nikogo wśród rodziny i znajomych kto miałby jakiekolwiek doświadczenie. Także najprostsze dla was rzeczy są dla mnie kosmosem tak jak np. po co są dwie wtyczki na dyszlu do podłączenia napięcia ;/ jedna jest do świateł a dróga ?:)

Lodówki ?! To takie krzywe rozwiązanie najlepiej zamienić na jedną 13pinową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko pamiętaj ze w aucie też mają ci zamntowac gniazdo 13pin ! standartowo walą 7pin

 

ja właśnie będę przerabiał a to koszt ok 250zł :/

 

albo 30 zł i 2 godzinki roboty :), no chyba, że musisz mieć jeszcze gwarancje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach