Skocz do zawartości

Uszkodzenie budki po wjechaniu na słupek - do oceny


Bienias

Rekomendowane odpowiedzi

Czy szanowne grono może ocenić uszkodzenie ze zdjęć, właściciel podaje, że nastąpiło w wyniku wjechania na słupek. Nie znam się na konstrukcji ale jeśli jest nieszczelne (a tak wynika ze zdjęć), to gdzie idzie woda do kabiny czy do bakisty? Czy można to łatwo naprawić i czy podłoga bakisty jest zespolona z podłogą przyczepy, czy można ją swobodnie wymienić jeśli byłaby uszkodzona od wody?

 

post-16942-0-07338800-1404497677_thumb.jpg

post-16942-0-10799000-1404497698_thumb.jpg

post-16942-0-14370300-1404497720_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście właściciel twierdzi, że nic nie cieknie i jest sucho (podobno gdzieś za łóżkiem), choć bardzo mnie to dziwi bo widać rozcięcie blachy. Zobowiązał się, że opuści cenę na remont tego uszkodzenia (proponował warsztat blacharski wybrany przez mnie). Ile może to kosztować, bo przyczepę będę oglądał w niedzielę a zakłady są nieczynne aby podjechać i wycenić. (wiadomo, że jak ciekło to sama kosmetyka blachy nie wystarczy ale przyjmijmy opcję samej naprawy blacharskiej).

 

Dziękuję za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blacharz - rozumiem że samochodowy - to Ci kolego nie oceni kosztów remontu. Trzeba się liczyć z dość dużymi uszkodzeniami podłogi i ściany (a być może ścian) pod wpływem dzialania wody. Samo uszkodzenie blachy to nie problem. Problem i to poważnym jest działanie wody w następstwie tego uszkodzenia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcia są z dzisiaj, nie ustawił aparatu ;-)

 

Najbardziej właśnie się boje, że poszła woda, choć jak wcześniej pisałem właściciel twierdzi, że szczelność jest zachowana.

 

Czy warto się nią interesować jeśli faktycznie nie będzie zacieków i podłoga będzie zdrowa?

 

Zapomniałem w pierwszym poście podać link