sneer Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Witam, Mam krótkie pytanie. Kiedy hamuję z przyczepą czuję ze hamulec w przyczepie działa chwilę po tym jak wcisnę hamulec w aucie. Byłem na przeglądzie rzeczywiśie wyszło że hamulec najazdowy "łapie" dopiero przy końcu, a linka jest nieco luźna. Jak zaciągam ręczy w przyczepie pierwsze trzy ząbki nie mają oporu, dopiero później czuć opór co by potwierdzało słaby naciąg. Wiem że naciąg reguluje się śrubą rzymską, tylko do jakiego stopnia to zrobić ? tak żeby linka po prostu nie była luźna przy spuszczonym ręcznym i żeby od samego dołu łapał ręczny ? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sneer Opublikowano 23 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Witam, Mam krótkie pytanie. Kiedy hamuję z przyczepą czuję ze hamulec w przyczepie działa chwilę po tym jak wcisnę hamulec w aucie. Byłem na przeglądzie rzeczywiśie wyszło że hamulec najazdowy "łapie" dopiero przy końcu, a linka jest nieco luźna. Jak zaciągam ręczy w przyczepie pierwsze trzy ząbki nie mają oporu, dopiero później czuć opór co by potwierdzało słaby naciąg. Wiem że naciąg reguluje się śrubą rzymską, tylko do jakiego stopnia to zrobić ? tak żeby linka po prostu nie była luźna przy spuszczonym ręcznym i żeby od samego dołu łapał ręczny ? pozdrawiam nikt nie podpowie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mafik Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Po zaciagnieciu recznego, wajcha (nie uchwyt) powinny byc nie bardziej niz w pionie, cos kolo 80-90 stopni odchylenia od ramy przyczepy, tak mi kazali naciagac specjalisci z serwisu przyczep, problem polega, se wiekszosc osi ma 2 regulacje, jedno rzymska sruba, a drugie przy samym lozysku ( bajczesciej szczeki sa wlasnie regulowane osobno) i tu sie pojawia problem, bo trzeba regulowac na wyczucie i najlepiej na podniesionej przyczepie do gory. Mam nadzieje, ze pomoglem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gewehr Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 To Ci się przyda. Najazd.pdf Jeśli się zastosujesz do tych wytycznych, hamulec będzie bajka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sneer Opublikowano 23 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 dzięki za odpowiedzi, Jak zaciągnę ręczny na max to rzeczywiście jest pod kątem 80-90 stopni w stosunku do ramy, a mimo to jak ręczny jest zupełnie spuszczony to linka jest luźna. Może to zależy od tego w jakim położeniu jest urządzenie najazdowe ? A może zamiast regulować na śrubie rzymskiej wystarczy jechać z lekko podciągniętym hamulcem ręcznym tak żeby linka była napieta ? A może gadam głupoty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gewehr Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Dostałeś instrukcję, jest tam dokładnie napisane co i jak. Zrób co trzeba, a nie szukasz jakiś kombinacji Najazd ma być całkowicie wysunięty przed regulacją. Na samym początku, sprawdź czy płynie się przesuwa. Następnie odpuszczasz cięgna i regulujesz same szczęki. Dalej postępuj tak jak w PDFie. Cięgno ma być tak wyregulowane, aby nie było luźne, jak również nie naciągało linek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sneer Opublikowano 23 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Dostałeś instrukcję, jest tam dokładnie napisane co i jak. Zrób co trzeba, a nie szukasz jakiś kombinacji Najazd ma być całkowicie wysunięty przed regulacją. Na samym początku, sprawdź czy płynie się przesuwa. Następnie odpuszczasz cięgna i regulujesz same szczęki. Dalej postępuj tak jak w PDFie. Cięgno ma być tak wyregulowane, aby nie było luźne, jak również nie naciągało linek. no, to jest konkretna odpowiedź, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.