Skocz do zawartości

Zabezpieczanie na czas postoju.


deodekabokat

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 48
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Patent z nakrętkami na kłódce wydaje się być bardzo ciekawy. Jednak nie zmienia to faktu że słabym ogniwem zostaje lina. I tak wydaje mi się że lina jest lepszym rozwiązaniem niż łańcuch. Do prezentowanego wcześniej filmiku mam tylko taką uwagę że przecięcie nie zajmuje 3 sekund fakt że takimi małymi szczypcami jest to możliwe ale drut po drucie. 

 

Pomyślałem sobie o czymś innym. do ramy przyspawać kawałek tulei rozmiaru fi 30 z otworem i przekładać trzpień przez koło na końcu zpainać kłódkę nie do złamania. oczywiście można przyczepę dźwigiem tylko co to da. Pręt wcale nie musi być twardy do tak grubego sworznia i tak nikt nie podejdzie z żadną przecinarką.

 

 

Pomyślałem i coś takiego przyszło mi do głowy. 

Dajcie metodę kradzieży takiego patentu. Koszt wykonania znikomy.

 

https://drive.google.com/file/d/0B-TuxuqlnKCbb3NPWnZ0NExkTU0/edit?usp=sharing

Edytowane przez deodekabokat (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja buda i jej właściciel, są tak urokliwi, że raczej nie obawiają się kradzieży.

Z nudów zrobiłem kiedyś zabezpieczenie na dwie kłódki przed odholowaniem na złom , a nawet udało mi się dobrać kłódkę blokującą zwolnienie zaciagniętego hamulca.

Całość wygląda tandetnie ale podejrzewam, że czas poświęcony na rozbrojenie jest porównywalny z renomowanymi „firmowymi” patentami za sporo większą kasę.

Najlepszym jednak zabezpieczeniem, jest odstraszający wygląd :)

post-3287-0-68259700-1403861412_thumb.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....................

 

Pomyślałem i coś takiego przyszło mi do głowy. 

Dajcie metodę kradzieży takiego patentu. Koszt wykonania znikomy.

 

https://drive.google.com/file/d/0B-TuxuqlnKCbb3NPWnZ0NExkTU0/edit?usp=sharing

W teorii Twój patent z rysunku jest całkiem dobrym zabezpieczeniem o ile za felgą  nie będzie dostępu dla szczypiec by przeciąć  trzpień.

 

Uważam że wszystkie zabezpieczenia , które wymagają  użycia  głośnych narzędzi takich jak szlifierki są  dobrymi zabezpieczeniami. Chyba że złodziej ma taką  swobodę  że może sobie pozwolić  na dowolny hałas . Wówczas to już  chyba tylko pilnowanie 24/24 pomoże.

 

Jak coś  można sforsować  szczypcami po cichaczu to tak jakby pozostawić  klucz w zamku bo teraz choć  i od strony zabezpieczeń technologie materiałowe dają nam większe bezpieczeństwo tak i w dostępie odpowiednich narzędzi  nie jesteśmy za "Murzynami".

 

Co do tych mega bezpiecznych kłódkach to pamiętajmy o jednej niezbitej zasadzie . Jeśli kłódka jest tania to nie może być mocna , a wszelkie informacje o ich walorach wytrzymałościowych można wsadzić  między bajki.

Prosta sprawa... Odpowiednie stopy stali nie poddający się łatwo profesjonalnym  szczypcom z przekładnią - wzmacniaczem siły kosztuje nie mało zatem i kłódka w takich technologiach kosztować  musi,  a i tak zawsze w ostateczności złodziejowi pozostaje przewiercenie wkładki klucza wkrętarką dlatego to też  trzeba brać  pod uwagę  dumając nad porządnym zabezpieczeniem - czyli uniemożliwić podejście wkrętarką  do przewiercenia wkładki.

Edytowane przez pasjonat (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W teorii Twój patent z rysunku jest całkiem dobrym zabezpieczeniem o ile za felgą  nie będzie dostępu dla szczypiec by przeciąć  trzpień.

 

Takiej możliwości nie będzie jeżeli pręt będzie średnicy 25÷30mm można nawet zastosować rurkę. Wtedy nożycami nie da rady przeciąć nawet gdy pręt nie będzie twardy, chociaż to nie problem. Wydaje mi się że w takim przypadku jedyny dostęp szlifierką kontową

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie temat założony odnośnie zabezpieczenia zaczepu ale z niego nic nie wynika , może ktoś widział w internecie bo nie mogę wyszukać zabezpieczenie do zaczepu ws3000 winterohff do lipca 2007 symbole są takie  ws-1557 lub wkładka ws-1558 będę bardzo wdzięczny , oczywiście w sklepach polskich nie za granicą Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie temat założony odnośnie zabezpieczenia zaczepu ale z niego nic nie wynika , może ktoś widział w internecie bo nie mogę wyszukać zabezpieczenie do zaczepu ws3000 winterohff do lipca 2007 symbole są takie  ws-1557 lub wkładka ws-1558 będę bardzo wdzięczny , oczywiście w sklepach polskich nie za granicą Pozdrawiam

Zabezpieczenie ROBSTOP WS 3000 powinno pasować do Twojego zaczepu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku długich postojów skłaniałbym się w stronę rozwiązania zaproponowanego przez szantymena. Podstawki w miejsce kół chyba najskuteczniej utrudniają kradzież: https://www.youtube.com/watch?v=YnWdHi8jwU8

A np. wyspiarze tak bardzo kochają swoje zabawki, że korzystają z profesjonalnie strzeżonych parkingów dla przyczep i camperów: https://www.youtube.com/watch?v=AjzxDIABmbQ

 

Oczywiście wszystko to ma sens przy długich postojach np. w zimie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprostszym rozwiązaniem jest chyba odkręcić zaczep z dyszla :skromny:  To tylko 2 śruby i 3 minuty roboty.

 

Też tak robię i sprawdza się... Zawsze mam ze sobą walizkę z kluczami i nie zajmuje to mniej czasu niż podniesienie podpór. Planuję dorobienie zabezpieczenia podobnego do typowego zabezpieczenia(w formie obudowy na zaczep) tylko wpinanej w miejsce dwóch otworów po zaczepie). Jak to mówią złodzieje, że najtrudniejsze zabezpieczenie to nietypowe zabezpieczenie.

Odnośnie rozwiercania zamków jak ktoś wcześniej wspominał, posiadam zabezpieczenie Koeniga (do roweru bo rower za kilka tysięcy) i życzę powodzenia aby to rozwiercić... W sklepie w którym kupowałem są wystawione łańcuchy z kłódkami do testów, możesz sobie przyjść ze swoim sprzętem i spróbować to uszkodzić. Wiadomo, że jak się ktoś uprze to to rozwali tylko ile narobi hałasu i ile czasu mu to zabierze.

Odnośnie zabezpieczeń na koła, fakt że zajmuje to sporo miejsca, ale na zimowanie całkiem fajne i tanie rozwiązanie kiedyś widziałem, zespawane dwie felgi, jedna w poziomie, druga w pionie i przykręcone śrubami zabezpieczającymi do piasty a koła schowane w domu. Takie stare felgi można kupić za bezcen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I wożenie ze sobą wiadra nakrętek i klucza dynamometrycznego ?  :hmm:

Te knausy muszą mieć niesamowicie skomplikowane rozwiązania techniczne zastosowane. Na szczęście u mnie wystarczaja dwie  17, czy 19  (nie pamiętam) - do tego płaskie, więc mało miejsca zajmują :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te knausy muszą mieć niesamowicie skomplikowane rozwiązania techniczne zastosowane. Na szczęście u mnie wystarczaja dwie  17, czy 19  (nie pamiętam) - do tego płaskie, więc mało miejsca zajmują :]

Mam Knausa i też są dwie śruby, dwie nakrętki bez podkładek, też klucz 17 lub 19 bo nie pamiętam. Chyba 19 bo jeden to raczej klucz do kół więc nie trzeba wozić żadnego. W samochodzie jest drugi klucz do kół. Zresztą w samochodzie wożę dwa klucze oczkowe 19 bo zdejmuję nimi hak, nie mam tak długiego garażu, więc zawsze miałem pobijane nogi jak nie wjechałem za daleko (dlatego zdejmuję). Jest to też dobry sposób by zawsze mieć dokręcony hak. Kolega mieszka w bloku, chyba dla checy poluzowali mu śruby od haka. Raczej nieliczni sprawdazają dokręcenie haka przed jazdą gdy mają demontowany na dwie śruby. A tak zakręcasz przed jazdą i wiesz że jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.