Skocz do zawartości

nowy nabytek i co dalej beyerland vitessa 380/2


dida83

Rekomendowane odpowiedzi

cześć !

dziwnym trafem zakupiłem za bardzo bardzo okazyjną cenę przyczepę..niestety jestem zielony w temacie i mam pare pytań do speców,,

przyczepa jest w zewnętrznym stanie bardzo dobrym (po za małymi wyjątkami )ale w środku trochę jest namieszane..niema łóżek!czy jest jakiś prosty sposób na zrobienie jakiegoś prostego i taniego "spania"?

ogarniałem też lodówkę bo niedziałała udało mi się ją uruchomić ale tylko na 230v bo narazie niemam możliwości sprawdzenia na 12v..przy wyciąganiu lodówki zauważyłem że nad nadkolem wystaje kawałek obciętej rurki miedzianej....zakładam że była to właśnie rurka od gazu do lodówki....

pogodziłem się z tym że niebędzie działać na gazie..ale jak teraz sprawdzić czy reszta instalacji gazowej jest sprawna?czy jest jakiś prosty sposób na sprawdzenie tego w warunkach domowych?(chodzi o kuchenkę)

po sciągnięciu linoleum w podłogi okazało się ze jest trochę przemoczona..czy to groźne?czy niejest jeszcze tak źle?

przecieki w rogach :czy mam rozumieć że wystarczy uszczelnić z zewnątrz aluminiowe kątowniki i już będzie ok?

na co zwrócić jeszcze uwagę co sprawdzić?

no i najważniejsze czy jest mi potrzebne dodatkowe uprawnienie do prowadzenia takiej przyczepy?będe ją ciągnął albo za focusem combi albo za golfem 3...

post-17020-0-00511700-1402826875_thumb.jpgpost-17020-0-57128800-1402826878_thumb.jpgpost-17020-0-58603900-1402826881_thumb.jpgpost-17020-0-09695700-1402826884_thumb.jpgpost-17020-0-88615700-1402826906_thumb.jpgpost-17020-0-89409300-1402826909_thumb.jpgpost-17020-0-37603300-1402826914_thumb.jpgpost-17020-0-70516400-1402826919_thumb.jpgpost-17020-0-70061400-1402826923_thumb.jpgpost-17020-0-70061400-1402826923_thumb.jpgpost-17020-0-64999500-1402826926_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 35
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie