kranik Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 (edytowane) Witam dzisiaj wszedłem pod przyczepę aby zakonserwować podłogę, a tu patrzę linka z jednej strony hamulca jest zerwana. czy ktoś z szanownych kolegów mógłby zerknąć na zdjęcie w załączniku i powiedzieć jak mam naprawić ta zerwana linkę? wydaje mi się, że ktoś ja do tego uchwytu wcześniej przyspawał... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0ebb199c99356f66.html Edytowane 9 Czerwca 2014 przez kranik (wyświetl historię edycji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Witam ! Nie widzę innej możliwości, jak tylko wymiana linki, a nawet linek, orczyk także wygląda nieciekawie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Najpierw odkręć z cięgna głównego stary orczyk następnie odkręć z linek pozostałe elementy.Kup pojedyńczy orczyk np.KNOTTA koniecznie z zaokrąglonymi nakrętkami i wszystko złóż do kupy. Stan linek- tak jak Tomek napisał do sprawdzenia . Na koniec regulacja hamulcy i szerokości . http://allegro.pl/orczyk-pojedynczy-knott-alko-zestaw-z-nakretkami-i4238920347.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kranik Opublikowano 16 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Czy ktoś jest mi w stanie doradzić jaki rodzaj linek powinienem kupić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Witam ! Trzeba stare rozebrać i wziąć na wzór, to i tak do niczego się nie nadaje. Obawiam się, że patrząc na zdjęcie ciężko będzie poradzić. Myślę, że w każdym sklepie z częściami do przyczep towarowych będą w stanie coś dobrać. Chyba, że podasz typ osi i wtedy w sklepach internetowych napewno coś będzie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kranik Opublikowano 16 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 w jaki sposób mogę sprawdzić jaki mam typ osi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 w jaki sposób mogę sprawdzić jaki mam typ osi? Na osi powinieneś mieć tabliczke znamionową , logo producenta typ,model. IMO masz oś PEITZ-a. Tu możesz mieć problem z zakupem lub zaporową ceną. Proponuje wykręcić jedną linkę i dorobić na wzór w zakładzie gdzie takie linki dorabiają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Speedy Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Patrząc na stan linek i ukladu jezdnego- zadzwoń do Wioli i zrób wreszcie przegląd ( bo raczej ostatnio to był daaawno temu)- dla własnego dobra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marianja Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Witam Kolego Kranik - czy udało się Tobie naprawić hamulce. Z tego co widzę mam taki sam problem - lecz linki są jeszcze OK Ale typ orczyka wydaje mi się nie do zdobycia i nie wiem czy da się go czymś zastąpić czy ten orczyk, który proponował kolega - przypasował do Twojej? Potrzebuję pilnej pomocy - bo za tydzień wyjazd a ja stoję bez hamulców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kranik Opublikowano 1 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Witam Kolego Kranik - czy udało się Tobie naprawić hamulce. Z tego co widzę mam taki sam problem - lecz linki są jeszcze OK Ale typ orczyka wydaje mi się nie do zdobycia i nie wiem czy da się go czymś zastąpić czy ten orczyk, który proponował kolega - przypasował do Twojej? Potrzebuję pilnej pomocy - bo za tydzień wyjazd a ja stoję bez hamulców Hamulce mi naprawiał Pan Klaja z Center Camp. Linki też wymieniał, więc chyba nie były ok Orczyk zamontował mi jakiś używany inny niż ten który miałem przedtem. Jak ktoś potrzebuje coś podobnego to proszę tam dzwonić, Pan Mirosław pewnie coś dobierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVO Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Podpinam się pod post żeby nie tworzyc nowych bytów. Wczoraj zaparkowałem przyczepę po dłuzszej podróży, po zaparkwoaniu i odpięciu stwierdziłem że stoi troche pod skosem więc postanowiłem wyprostować. Chwyciłem za zaczep i chciałem go przesunąć w prawoo jakies 50cm, niestety zrobiłem to na zaciągniętym ręcznym. Coś strzeliło w prawym kole, linka z tego koła się poluzowała. Nie miałem juz czasu tego dokaldnie oglądać, ale przed rozebraniem tego w weekend chciabym coś się dowiedzieć, co tam mogło strzelić w kole? Czy takie przesuwanie na ręcznym naprawdę może uszkodzic hamulce? Robiłem to jedną ręką! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan02 Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Hamulec działa jak koła kręcą się do przodu (przyczepa jedzie do przodu). w twoim wypadku hamulec prawego koła się odblokował bo jechało do tyłu. jeżeli pociągniesz za dyszel w drugą stronę to powinno odblokować się lewe koło. Jeżeli nie byłoby tych mechanizmów to musiałbyś przy każdym cofaniu z przyczepą wysiadać i blokować hamulec najazdowy. Pamiętaj zawsze o klinach pod koła bo jak kiedyś odepniesz przyczepę a będzie spadek terenu do tyłu to możesz jej nie dogonić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezarr Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Może zapnij ją do auta i jazda do przodu, Bogdan dobrze pisze podczas jazdy to tyłu hamulce nie działają na 100%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.