Skocz do zawartości

Schemat wtyczki 13 PIN


BiA
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Tomku masz rację to jest rozpiska d o13-pinowego gniazda lecz kolega ma 13pinową typu westfalia i tu jest nie co inaczej . Zwróć uwagę na rozłożenie styków we wtyczce u kolegi. Mam jeszcze kilka innych schematów ;)

 

post-1979-0-88173200-1401729872.gif coś się skisiło  :hmm:   i ten plik nie da rady powiększyć  :pad: 

 

post-1979-0-04311100-1401729935_thumb.jpg

 

Pozdrawiam serdecznie.

Edytowane przez California (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, warto robić sobie własną bibliotekę z pożytecznymi informacjami związanymi z karawaningiem ,, jak już wspomniałeś nie wiadomo kiedy może się przydać :ok:  .

 

Pozdrawiam serdecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

   Myśle że ten schemat też sie komuś może spodobać.

 

 

coś mi nie wyszło,  ale chociaż opis

 

1. Kierunkowskaz lewy

2. Przeciwmgielne
3. Masa obwodów 1..8 i 12**
4. Kierunkowskaz prawy
5. Pozycyjne prawe
6. Stop
7. Pozycyjne lewe + tablica rejestracyjna
8. Cofanie
9. Zasilanie ciągłe (+)
10. Zasilanie po zapłonie (+)
11. Masa zasilania do zacisku 10 (-)**
12. Test podłączenia przyczepy*
13. Masa zasilania zacisku 9**
Dla poinformowaniu pojazdu o podłączeniu przyczepy, po stronie przyczepy
zaciski 3 i 12 powinny być podłączone
masy 3 , 11 oraz 13 nie mogą być zwarte po stronie przyczepy

chyba jednak ten mój  "plik działa"  

Gniazdo i wtyczka 13 pin.pdf

Edytowane przez seba1 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak już robi się zmiany we wtyczce przyczepy, czy też gnieździe samochodu - warto zdecydowanie zapisać sobie na kartce jaki kolor kabelka jaki ma wpięty numer pina we wtyczce.

 

następnie 2- 3 kopie schować w samochodzie i przyczepie - bo nie wiadomo, kiedy w trasie coś się urwie, i nagle 3 godziny poszukiwania kabelków, żeby chociaż światła odpalić...

 

 

o zapasowej wtyczce i gnieździe też wspominać chyba nie muszę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !
Jeśli ma być prawidłowo, to Kol. "BiA" nie posiada wtyczki typy "WeSt", tylko wtyczkę typu "Multicon".
Bardzo rzadko spotykany "wynalazek", który w zamysłach był świetnym i uniwersalnym rozwiązaniem.
Pozostałe info tu (hasła: Multicon, Angielskie przyłącze, WeSt, 7 pinowe, Jaeger, SecoRut, Gniazdo haka).

Edytowane przez Kristofer (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, no i jak zwykle Krzysiu masz racje, przyznaję się źle nazwałem ten typ wtyczki - moja wina  :blagac: - moja wina  :blagac:  , następnym  razem postaram się  się lepiej :] .

 

Pozdrawiam serdecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacku, jaka tam wina :niewiem::]

Ogólnie wyprowadzenia się zgadzają, więc elektrycznie jest OK.

Wpisałem jedynie poprawną nazwę, aby kiedyś, ktoś czytający temat wiedział, jak taki wtyk się zwie.

Wszystko Jacku OK :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...