misiek_uk Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Panowie sprawa czysto do poglowkowania, oprucz visco dokladam elektryczny wentylator z regulowanym wlacznikiem termicznym, wlacznik ten jest podobny do takiego jak mamy w lodowkach w przyczepach i nie tylko, puszka z pokretlem i drucik odbierajacy cieplo, pytanie jest gdzie do umocowac, myslalem by do obudowy chlodnicy ale ona zawsze bedzie goraca nie zaleznie od tego wentylator bedzie chodzil czy nie, nastepnie wymyslilem po drogiej stronie chłodnicy, od strony silnika, wentylator jest pchajacy powietrze i jest z przodu chlodnicy, jakies pomysly? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin357 Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Prościej by było spiąć dwa wentylatory w jeden układ, jak jeden się włączy to drugi też. Ale co się dzieje że chcesz zakładać drugi wentylator aż tak się grzeje??? Jeśli tak to może by wypadało najpierw sprawdzić stan chłodnicy i reszty układu chłodzenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek_uk Opublikowano 30 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Prosze czytaj uwaznie napisalem ze mam visco czyli mechaniczny wentylator napedzany paskiem dlatego montuje elektryczny wrazie co auto ma ciezkie zycie i wole byc zabezpieczony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin357 Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Racja, chyba za szybko przeczytałem... Można czujnik zamontować za chłodnicą tzn na wyjściu "zimnej" cieczy (nawet wpiąć się z jakąś przejściówką w wąż) i wtedy wentylator włączał by się tylko wtedy gdy chłodnica nie schładzała by cieczy do odpowiedniej temperatury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek_uk Opublikowano 30 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Wpiac sie nie da z tym ale moze masz racje by owinac ten drut w kolo weza na wyjsciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin357 Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 A dla pewności zainwestował bym w wskaźnik temperatury oleju bo on chyba najlepiej odzwierciedli temperature silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek_uk Opublikowano 30 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Zamówione oliej temp i cisnienie, woda temp, i boost Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin357 Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 A to silnik z turbinką to jeszcze proponuje EGT i sonde szerokopasmową a temperature wody bym olał bo wskaźnik jest orginalny na desce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek_uk Opublikowano 30 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Oryginalny pokazywal ok mimo nawet braku wody, egt zbedne w starym discovery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin357 Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 nie wiem w jaki sposób chcesz go stroić czy już jest wystrojony ale przy turbinie to egt i afr warto mieć bo idealnie obrazują warunki pracy silnika, a wskaźnik jest zawsze tańszy niż remont silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek_uk Opublikowano 30 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Tu nie ma co stroic to stary td z intercoolerem, wszystko mechaniczne, to jest wół roboczy, ma ciagac przyczepy i karawan, i dawac frajde na urlopach tylko maja wade lubia sie przegrzewac, wlasnie czekam na nowa glowice, i nastepnej nie dam zarrznac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin357 Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Aha myślałem że uturbiasz to audi co masz na profilu wpisane... jak tak to faktycznie egt i afr są zbędne, a skoro mają orginalnie problem z chłodzeniem to jeszcze przy takich obciążeniach trzeba go lepiej chłodzić pomyśl nad polepszeniem chłodzenia oleju, nie wiem czy tam jest orginalna chłodnica oleju, może by zamontować sportową np. http://allegro.pl/sportowa-chlodnica-oleju-mocal-10-rzedowa-330x77-i4280112185.html ale jak będziesz miał wskaźnik to będziesz widział czy trzeba, może drógi wentylator załatwi sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek_uk Opublikowano 31 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 (edytowane) Myslalem o tym juz ale zobaczymy co dalej To audi niestety sprzedalem miesiac temu zostala mi a3 poprzerabiana w dieslu a tu mowimy w temacie o landroverze discovery Edytowane 31 Maja 2014 przez misiek_uk (wyświetl historię edycji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezarr Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 A masz w aucie klime? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek_uk Opublikowano 1 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.