Jump to content
Kurus

lusterka

Recommended Posts

jacekzoo

Ale nikt nie mówi że mają nie działać...

 

ale nawet jakby to co? To jest bajer, jak lakier metalic. Jak kupisz w metalicu i pomalujesz raptorem to mają zabrać DR?

 

nie szukajcie problemów tam gdzie ich nie ma

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maras
3 godziny temu, jacek00 napisał:

U mnie zasłania kawalątek. Raczej nie ma się czego czepiaćc04a93b83d8e70120d40db8aeafc746c.jpg

Jacku ,nie próbowałeś zewnętrznego paska skrócić o jeden zaczep ?  Byłoby pewnie równo a tak dolną gumkę masz na krawędzi . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jacek00
Jacku ,nie próbowałeś zewnętrznego paska skrócić o jeden zaczep ?  Byłoby pewnie równo a tak dolną gumkę masz na krawędzi . 
Z tej strony nie mam dolnej gumki akurat Wymieniłem bazę (miałem dodatkową z poprzedniego kompletu, gdzie jedną zgubiłem), założyłem bez dolnej gumki i miałem ją założyć w wolnym czasie i tak już jeżdżę i jeżdżę.

Muszę dołożyć faktycznie tą gumkę. Paski akurat na długość są ok. Ja te bazy zakładam na początku sezonu i zdejmuje dopiero na koniec sezonu i tak z nimi jeżdżę. Tu chyba perspektywa jest zaburzona, że wygląda że baza jest trochę do dołu, ale generalnie lusterko jest w linii prostej do lusterka samochodu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
CiapekTor

jakieś popularne sprawdzone uniwersalne lusterka które podejdą do VW Touran 1T1?
zdjęcie podglądowe

Clipboard01.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Suzu4x4

Milenco Aero lub Grand Aero

Share this post


Link to post
Share on other sites
SDeba

Chciałbym wyrazić jedynie swoją pozytywną opinię a propos Milenco Grand Aero (szkła wypukłe) - zamówiłem z Obelink, przyszły, założyłem i zakochałem się. Wcześniej miałem Brunner Rider Pro i mimo systemu pasków + obejm, to montaż zajmował wieki, po każdym montażu lusterka trzeba było od nowa ustawiać, a w samych lustrach niewiele widziałem (płaskie szkła).

W Grand Aero są szkła wypukłe, praktycznie identyczne pomniejszenie jak w oryginalnych holownika, więc widzę wszystko, montaż zajmuje 15 sekund, plus raz dobrze ustawione po każdym montażu są gotowe do jazdy - nie trzeba nic ponownie ustawiać. Jeżeli ktoś szuka lusterek do większego auta/SUVa to nie może lepiej trafić. Dodam, że na zdjęciach wydają się duże i ciężkie, ale w rzeczywistości w ogóle nie obciążają lusterek holownika.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vrs
4 godziny temu, SDeba napisał:

plus raz dobrze ustawione po każdym montażu są gotowe do jazdy - nie trzeba nic ponownie ustawiać.

Nie wiem jak Ty to robisz... Ja za każdym razem po przejechaniu kilkunastu metrów muszę coś poprawić. 

Tych lusterek nie da się założyć za każdym razem dokładnie tak samo. 

Ale generalnie chyba najlepsze lusterka jakie miałem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
SDeba

Może kwestia lusterek na aucie? Ja jak zakładam np. po trzech dniach to często na samych lusterkach widzę delikatny odcisk po gumie dociskającej i mogę co do milimetra je założyć jak wcześniej :) Przez 4 tygodnie urlopu i procedury zdejmowania/zakładania co najmniej kilkanaście razy, to może dwa razy cokolwiek poprawiałem w ustawieniu lustra. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...