Skocz do zawartości

prośba o ocenę i pomoc


junior

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Jako że to mój pierwszy post chciałbym wszystkich powitać.

Od dłuższego czasu przymierzam się do kupienia pierwszej przyczepy i nie ukrywam, że jestem kompletnie zielony w temacie. Stąd prośba o ocenę moich (naszych - brałem demokratycznie pod uwagę sugestie rodziny) pierwszych wyborów.

Jeżeli chodzi o kryteria, które bierzemy pod uwagę:

- 2 spania ( w tym dobrze aby jedno było zamykane - drugie nie musi być megawielkie - ma być dla 1 osoby)

- łazienka - niekoniecznie z prysznicem (jak zdąrzyłem zauważyć - kąpiel w przyczepie nie jest zalecana)

-rocznik od 1990

-budżet 8000 max 8500zł.

 

Z góry ogłoszeń wybraliśmy

 

hobby z Kalisza

http://otomoto.pl/hobby-classic-430-classic-430-brodzik-wc-prze-T4266116.html

 

oraz

 

caravelair z Sulechowa

 

http://allegro.pl/przyczepa-kempingowa-caravelair-bamba-z-holandii-i4252933867.html

 

Chcemy też wybrac się na rekonesans do Wiórka pod Poznaniem (J-Trans) tylko czytając opinie o tym miejscu coraz poważniej zaczynam się zastanawiać nad sensem tego wyjazdu.

 

 

Będę bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem ale ze zdjęć trudno coś zobaczyć chyba że fachowcy coś zobaczą. Szczególnie zdjęcia tej drugiej

przyczepy zrobione z dosyć daleka. poza tym ta druga nie ma kibelka stacjonarnego, oczywiście jeżeli Ci to

nie przeszkadza. Za taką kasę lub podobną znajomy miał przyczepkę do sprzedania ale nie wiem czy jeszcze ją ma. :niewiem:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach