keo1 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Witam, jestem nowy na forum i zielony jeżeli chodzi o karawanig. Chciałbym spróbować czy to jest coś dla mnie i mojej rodziny. Czy znacie jakąś dobrą wypożyczalnię w okolicach Warszawy (w google troszkę ich wyskakuje ale z polecenia pewniej) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
comsio Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Tomice koło Góry Kalwarii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mafik Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Gdyby nie fakt, ze wpisal to Grzesiu, to bym post uznal za SPAM. W Tomicach maja swiezy towar i na bierzaco serwisowany, ale w sezonie sie nie kalkuluje. Poszukaj na tablica.pl prywatnych ogloszen, my tak zrobilismy i sie zarazilismy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZuziaPerelka Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 no tak, ale nie każdy od razu musi się zarazić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Port Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 (edytowane) no tak, ale nie każdy od razu musi się zarazić Kolega Mafik chciał Ci chyba podpowiedzieć, żebyś wypożyczył przyczepkę z ogłoszenia, a nie od razu kupował. Edytowane 27 Maja 2014 przez Port (wyświetl historię edycji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mafik Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Ja nie wiem o czym kolezanka Zuzia myslala, ale ze zdjecia profikowego, to rozne mysli mi na mysl przychodza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...