Skocz do zawartości
bursztynka

Szukam przyczepy dla 4 osób

Rekomendowane odpowiedzi

bursztynka

Witajcie forumowicze czy możecie mi coś z tych zdjęć powiedzieć o tej przyczepie warto o niej myśleć ?

ta ?

http://tablica.pl/oferta/przyczepa-kempingowa-musketeer-xl-CID5-ID4AuTF.html#a5fe4c8932

lub ta druga ?

http://tablica.pl/oferta/przyczepa-kempingowa-sprite-musketeer-xl-1995r-CID5-ID4me3N.html#a5fe4c8932

czy lepsza byłaby taka ?

Ta boję się że byłaby za ciężka dla Opla Astra III Combi 1,6 benz?

http://tablica.pl/oferta/przyczepa-kempingowa-kip-45-tlb-CID5-ID3f96T.html

chętnie poczytam wasze rady bo jestem zielona :(

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
markos340

ta pierwszą sam z lewina brzeskiego obserwuje a ta drugą z włoszczowy to nie polecam oglądałem ją nie warta swojej ceny chyba ze za połowe zeby ja wysuszyc i wyremontowac

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
bursztynka

ta pierwszą sam z lewina brzeskiego obserwuje a ta drugą z włoszczowy to nie polecam oglądałem ją nie warta swojej ceny chyba ze za połowe zeby ja wysuszyc i wyremontowac

dziękuję za super szybką odpowiedź no ja mam daleko żeby obejrzeć na żywo więc Twoja odpowiedź na wagę złota :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Miodzio

Bursztynka witaj na forum.

Pozwoliłem sobie zmienić temat Twojego wątku z "szuamlekkiej przyczepy dla 4-osób"

na "Szukam przyczepy dla 4 osób"

Przyczepa lekka to przyczepa o DMC max 750 kg a więc w praktyce skazana jesteś tylko na wyroby polskiego Niewiadowa.

Owocnych poszukiwań.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
bursztynka

Bursztynka witaj na forum.

Pozwoliłem sobie zmienić temat Twojego wątku z "szuamlekkiej przyczepy dla 4-osób"

na "Szukam przyczepy dla 4 osób"

Przyczepa lekka to przyczepa o DMC max 750 kg a więc w praktyce skazana jesteś tylko na wyroby polskiego Niewiadowa.

Owocnych poszukiwań.

dziękuję właśnie zastanawiałam się jak poprawić tytuł.

albo zmianę holownika :(