Skocz do zawartości

Rozterki Magdu dotyczące wymarzonej przyczepy

magdu

Rekomendowane odpowiedzi

Przepraszam, jeśli te pytania już były. Przeczytałam dziesiątki stron na forum, ale wszystkiego nie dałam rady. Jestem nowa w temacie i szukam pomocy przy zakupie. Szukam lekkiej, niedużej przyczepy, do ciągania jak najczęściej i jak najdalej. ;) No, może w najbliższym czasie tylko po cywilizowanej części Europy. Wiem jaki układ, nos mam sprawny aż nadto. Ale nikłą wiedzę i bliskie zeru doświadczenie w kwestiach technicznych itp.

Jak oglądać podłogi?

Oglądaliśmy fajną przyczepkę... płyty pod podłogą, które mają być zabepieczeniem i stabilizacją, a nie naprawą czegoś zepsutego (możemy odkręcić i obejrzeć przed zakupem)?

Drobny zaciek koło uszczelki obok okna (w dachu)?

Jak sprawdzać ogrzewanie?

Gazowe, elektryczne?

Jeśli będziemy chcieli zatrzymać się po drodze w przysłowiowym "polu", bez prądu lepiej mieć gazowe, czy są sposoby na elektryczne?

Jak jest z lodówką w czasie jazdy (podłączenie)?

• Odpowiedzi 89
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Magda, jak by to napisać aby nie urazić ;)

Z twoim doświadczeniem (jego brak) tylko obejrzysz cepkę i łykniesz to co mówi Ci sprzedający. Niestety :(.

JA polecam:

- założyć własny temat i podawać linki do tego co Ciebie interesuje. Na forum naprawdę można się wiele dowiedzieć ze zdjęć.

- uzupełnić profil (miasto, auto itd). Będzie prościej.

- zapoznać się z tematem "Forumowicze pomagają oglądać cepki". Zawsze można poprosić o pomoc kogoś kto ma bliżej aby podjechał z Tobą na oględziny

- Jak chcesz to odezwij się na PW. Swoją cepkę wybudzam w ostatnią sobotę ze snu zimowego, więc mogłabyś podjechać (mieszkam niedaleko :)) i pokazałbym Ci jak co działa (to nic skomplikowanego)

- uzbroić się w myśl, że chodź nie wiadomo z kim byś cepkę oglądał, zawsze może wyjść jakaś niespodzianka.