Jump to content
jacol

"Nietypowe" przyczepy i samochody kempingowe

Recommended Posts

Łza Włóczynutka
16 godzin temu, Cezarr napisał:

Można jechać na wojnę

Mi jest taki potrzebny! jak stanę tam gdzie nie wolno, nie dadzą roady odholować prawda? A to pewnie jeszcze nurkuje jak u-boot i niewykluczone, że lata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lbuster
1 godzinę temu, jarekvolvo napisał:

Aaa... jak to załadować.. ? .. by rozkład się zgadzał ? .. a jak "węża" złapie.. ?

Według mnie ta przyczepka jest najbardziej odporna na węża właśnie dzięki przesunięciu osi na tył. 

Przesunięcie osi do przodu byłoby klepsydrą.

Share this post


Link to post
Share on other sites
czyś
Godzinę temu, Łza Włóczynutka napisał:

Mi jest taki potrzebny! jak stanę tam gdzie nie wolno, nie dadzą roady odholować prawda? A to pewnie jeszcze nurkuje jak u-boot i niewykluczone, że lata.

Pewnie że nurkuje i lata, co najmniej w jedną stronę. Kwestia głębokości akwenu lub wysokości urwiska. 

Oby to był photoshop, bo na drodze sobie tego nie wyobrażam. Ze 300 kg na haku, czy może więcej?

Edited by czyś (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
smok_wawelski
10 godzin temu, czyś napisał:

Pewnie że nurkuje i lata, co najmniej w jedną stronę. Kwestia głębokości akwenu lub wysokości urwiska. 

Qurde gdzie tu jest guzik "lubie to"  -  ale dajesz jaja - dobre :ok: normalnie prawie sie posikałem ze śmiechu  :) 

Edited by smok_wawelski (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
jarekvolvo
21 godzin temu, lbuster napisał:

odporna na węża właśnie dzięki przesunięciu osi na tył.

Racja, Dobry Panie :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
czyś
W dniu 15.09.2020 o 13:56, lbuster napisał:

Według mnie ta przyczepka jest najbardziej odporna na węża właśnie dzięki przesunięciu osi na tył. 

Tyle że holownik może stać się baaardzo oporny na kierowanie i próby hamowania, z tyłu docisk, a przód zadarty w gwiazdy. Może Talisman dałby radę z tą swoją tylną skrętną osią :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
wydech

zdecydowanie nietypowa przyczepa i holownik

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
lbuster
Godzinę temu, czyś napisał:

Tyle że holownik może stać się baaardzo oporny na kierowanie i próby hamowania, z tyłu docisk, a przód zadarty w gwiazdy. Może Talisman dałby radę z tą swoją tylną skrętną osią :)

Fakt ;)

Jednak najważniejsze pytanie, jaki tam jest nacisk na hak? Bo jeśli 200-300kg to w zależności od załadowania samochodu może to być wartość dopuszczalna do poprawnego poruszania się zestawu (pomijając oczywiście nacisk na hak :D)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Commander

Wesoła ekipa z Holandii w Ujsciu Jezuickim....

 

IMG_20200915_132957.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tofel
W dniu 14.09.2020 o 22:53, smok_wawelski napisał:

....Nka to nie jest ciężka buda nawet dwie Nki tez nie sa.... 

Dla Transportera to pestka. 

T4.thumb.jpg.626eae9130a4e5a6a6cc350c77384e22.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
PolariS

Ta jest ciekawa, tyle że pasuje tylko do 1 holownika.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...