Jump to content
Speedy

DMC przyczepy a wspólczynnik 1,33 - rozwiązanie

Recommended Posts

EmilP

Wydaje mi sie ze to holownik by musial byc zarejestrowany gdzies za miedza a nie cepka. Bo to ograniczenie holownika jest (to 1,33) a nie cepki ktorej jest obojetne co ja ciagnie. Wazne co holownik moze.

 

Nie. Ten konkretny przepis dot. warunków technicznych, jakie musi spełniać przyczepa.

Wymagania wobec holownika określone są w innych przepisach.

Share this post


Link to post
Share on other sites
strus251

Ale 1,33 nie wynika z warunków technicznych cepki ani auta tylko z przepisów ruchu. Konwencja daje Ci prawo w krajach które ją ratyfikowały abyś się poruszał takim zestawem tam jakim możesz u siebie. 

Więc według mnie jak holownik na polskich blachach to i podpadasz pod Polskie przepisy a nie np. Słowackie bo cepka tam zarejestrowana. 

 

Ogólnie nie chcę się kłócić bo i mi to do niczego tylko ważne aby w wątku nie przekombinować z wiadomościami, bo potem jakiś "Świeżak" przeczyta, coś pomyli albo nie domyśli sie czegoś co my uznajemy za oczywiste i wyjdzie jakiś kwas ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Diver

Witam, 

Czy w takim razie:

Fordem galaxy o takich danych 

Mogę ciągnąć taką przyczepę aby nie płacić viatool ?

 

F1 2400, F2 2400, F3 ------

 

G 1724

 

O1 1300

 

G w dowodzie przyczepy 975

 

Normalnie zgłupiałem 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DOMINO7

Liczy się Fajnie przyczepy. Jeśli>niž1100 płacisz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Diver

Liczy się Fajnie przyczepy. Jeśli>niž1100 płacisz.

Nie rozumiem co napisałeś  :look:

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomekk

Witam !

 

Nie rozumiem co napisałeś  :look:

 

Jeśli przyczepa będzie  miała DMC większe od 1100 kg to płacisz.

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
swiru

witam

panowie bylem w stacji kontroli autem zony/rav4 DMC 2050,O1 2000/ w celu proby zmiany wpisu w DR w pozycji J ze jest to auto terenowe/DMC przyczepy to 1550 czyli brakuje ok. 9kg/.I generalnie nie dowiedzialem sie niczego bylo widac ze zadalem im wielkiego klina/bylo ich 4/,Byly oczywiscie pytania po co to robic i na co mi tozmieniac,wszystko skrupulatnie opowiedzialem o normie 1.33,o hamulcu i o 150% dla aut terenowych.Stanelo na tym ze mam podjechac po weekendzie bo panowie musza sie podszkolic czy cos takiego moza zrobic.

 

Najdalej we wtorek napisze co z tego wyszlo.

 

zapomnialem dodac ze panowie nic nie wiedzieli o wspolczynniku 1.33 i o przepisie z hamulcem uruchamianym z miejsca kierowcy

Share this post


Link to post
Share on other sites
mundek28

Witam , czy ktoś z kolegów wie co oznacza "wartość znamionowa urządzenia sprzęgającego"? gdzie jest podana ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
swiru

A wiec jest mozliwosc wisu do dowodu informacji ze auto terenowe,ale trzeba dostarczyc wyciag z homologacji auta w ktorej widnieje takowa informacja/bede kontaktowal sie z przedstawicielem Toyoty/.

Jest jeszcze jedna mozliwosc bez przedstawiania zadnych dokumentow ale auto nie moze miec konstrukcji samonosnej czyli musi byc na ramie,w tym przypadku takie zaswiadczenie wydaja na miejscu i trzeba udac sie z nim do WK aby dopisali do DR.

 

pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DOMINO7

=D> =D> =D>

A jednak...

Tylko WK nie dokona wpisu, a wymieni DR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...