WhiteS Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 (edytowane) Witam chciałbym się dowiedzieć czegoś więcej na temat tej cepki a mianowicie gdzie szukać trafo i tym podobnych rzeczy czy w standardzie przyczepa posiadała akumulator albo instalację do podpięcia akumulatora jaka była standardowa toaleta ( posiadam zwykłą turystyczną ) jaka pompka wody i gdzie ją szukać??? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam WhiteS P.S. Jest to moja pierwsza przyczepa przed zakupem przeczytałem wady i zalety tego modelu oraz na co zwrócić uwagę i zdecydowałem się na zakup Edytowane 30 Stycznia 2014 przez WhiteS (wyświetl historię edycji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregorY Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Może najpierw napisz czy już ją kupiłes czy jeszcze nie? Z opisu nie ywnika, z profilu jak najbardziej. Jezeli tak - zdjęcia pomogą, jeżeli nie - w Hobbytach z 93 roku może być trafo, na akumulator raczej bym nie liczył. Standardowo elektryka znajduje się: w szafie (trafo, bezpieczniki) i pod którymś z łóżek (akumulator). Jezeli ktoś przy niej wczesniej majstrował, to mógł poprzenosic niektóre elementy. Pozostaje ci tylko szukanie. To zawsze jednak frajda odkrywac wyposazenie budki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WhiteS Opublikowano 1 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 przyczepa już jest zakupiona i udało mi się odszukać to co potrzebowałem oraz wszystko sprawdzić podłączenia do aku nie posiada ale żaden problem zrobić takie podłączenie Dzięki za pomoc i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin traker Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 jaką masę masz hobbyski w dowodzie bo bejca w twoim silniku mi tu nie pasuje pod względem mas dopuszczalnych ale mogę się mylić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WhiteS Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 w dowodzie mam dmc 1000 kg a dmc ciągniętej cepki w beemce mam 1340 kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregorY Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 katalog podpowiada dla tej budki 535T (classic, de luxe, prestige): 1030 własnej, 1300 dopuszczalnej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WhiteS Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 ja podaj wartości z dowodu tak przyczepa była zarejestrowana wcześniej a ja niestety nie mam uprawnień do zmieny zawartości dowodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregorY Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 (edytowane) Może i papierowo masz w porządku, ale w realu granicznie. Będziesz musiał bardzo uważać za kółkiem. I jeszcze watpliwość co do ładowności skoro w twoich papierach DMC jest równa tej warości. Wniosek: budka bez ładowności. Może podjedź na wagę? Historia zna takie przypadki szczegolnie przyczep Hobby z lat 1990-1992, były opisywane na forum. Edytowane 5 Lutego 2014 przez GregorY (wyświetl historię edycji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WhiteS Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 w papierach mam mase wlasna 820 kg a dmc 1000 kg na wadze wyszlo ze cepka masy wlasnej ma 1020 kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin traker Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 w pl praktycznie nic ci nie grozi ale zagranica to już inna bajka jeśli przekroczysz dmc zestawu to Austriacy , Niemcy ,Węgrzy nie mają poczucia humoru na ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WhiteS Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 (edytowane) chodzi Ci o 3,5 tony??? jeżeli tak to spokojnie nie przekroczę tego cepka nawet z normalnym dmc 1300 i auto 1400 to 2,7 tony także spokojnie poza tym 2 auto dmc 2 tony to i tak wychodzi 3300 ale dzięki za uwagę będę miał to w pamięci Edytowane 6 Lutego 2014 przez WhiteS (wyświetl historię edycji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miodzio Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Polskie przepisy są tak skonstruowane, że liczy się to co masz w dowodach rejestracyjnych auta i przyczepy. Więc pod Viatoll nie podpadasz Niestety trafiając na kontrolę wagową czy to Policji czy ITD, może się okazać, że nigdzie dalej nie pojedziesz. Będziesz musiał na drodze "odchudzić" przyczepę do jej maksymalnej wagi czyli do DMC. Jeżeli wiesz, że ona sama waży 1020 kg a DMC jest 1000 kg to raczej nie jesteś w stanie tego osiągnąć. Pamiętaj również o odpowiedzialności w razie jakiegokolwiek zdarzenia drogowego, jeżeli Policja lub Ubezpieczyciel dowiedzie, że jechałeś z przeładowaną przyczepą (a to można sprawdzić na podstawie np. katalogu Hobby) to możesz mimowolnie zostać sprawcą wypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregorY Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 (edytowane) White, myślę, że traker nie miał na mysli tylko warunku 3,5 tony. Chodzi równiez o to, że pomimo katalogowego DMC 1300 ktos zrobił ci psikusa i wpisał (jak mówiłeś) 1000kg co tez nie jest do końca zgodne z prawdą bo katalogowo powinno być 1030 a tobie na wadze wyszło 1020. Czyli masa własna przyczepy = DMC. Teoretycznie nie powinieneś do niej nic pakować. Życie jednak pokazuje zupełnie cos innego. Moja poprzednia hobby 420 miała ten sam problem MW=DMC ale jak się okazało była produkowana na poczatku lat 90-tych gdzie niestety takie rzeczy nabijano na tabliczkach znamionowych w fabryce. Czy dane, które podałeś pochodza z dowodu rejestracyjnego czy z tabliczki znamionowej na przyczepie? Widze, ze z Miodzio pisaliśmy posta w jednym czasie Edytowane 6 Lutego 2014 przez GregorY (wyświetl historię edycji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WhiteS Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 i na tabliczce i na dowodzie jest tak samo 820 kg masy własnej i 1000 kg dmc :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rover Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 i na tabliczce i na dowodzie jest tak samo 820 kg masy własnej i 1000 kg dmc :/ Hobby 535 to duża przyczepa i nie chce mi się wierzyć aby Twoja przyczepa miała DMC 1000 kg. Katalogowo ten typ ma MW 1030 kg a DMC 1300 kg. Wyczuwam tu jakiś przekręt ( obym się mylił ). Jeśli w dowodzie i na tabliczce są te zaniżone wartości to strach z tą przyczepą gdzieś jechać. Pierwsza kontrola z wagą i pozamiatane. O jakiejś kolizji wolę nic nie pisać. Tabliczka znamionowa jest fabryczna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.