Skocz do zawartości

Zakup pierwszej przyczepy kwota około 20tysięcy


diablobal

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Diablobal - zaraz Ci się od kolegów dostanie burę :tuk: i będziesz musiał :blagac: o wybaczenie :miga: .

A tak poważnie kwotę masz słuszną-można za nią już coś fajnego nabyć...ale najpierw musisz solidnie poczytać forum :) .

Potem poszukaj przyczepki ,która Ci się spodoba i będzie Ci odpowiadała ze swoim układem wnętrza i Twoimi możliwościami(dot.auta i prawka), wrzuć ją na forum ,a bankowo Koledzy Ci powiedzą co w niej piszczy i czy warto się nią zainteresować :) Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumie jestem nowicjuszem,  DMC ciągnika to 2080 kg czyli przyczepe moge ciagnać do 1420kg DMC tak ?

znalazłem taką przyczepke http://otomoto.pl/knaus-gold-as-gold-T4046631.html własnie w takim stylu bym czegoś szukał .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumie jestem nowicjuszem,  DMC ciągnika to 2080 kg czyli przyczepe moge ciagnać do 1420kg DMC tak ?

znalazłem taką przyczepke http://otomoto.pl/knaus-gold-as-gold-T4046631.html własnie w takim stylu bym czegoś szukał .

Witam DMC nic nie mówi ile możesz ciągnąć , tylko ile masz w dowodzie wpisane, ile kilogramów z chamulcem najazdowym taką możesz pod siebie podpiąć .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem tą przyczepkę tydzień temu. :skromny: Rozważałem zakup właśnie tej czyli Knausa albo Hobby. Knaus bardzo ładny, zadbany, jednak bardziej przypadł mi do gustu stojący kilka metrów dalej Hobby De Luxe 450  http://center-camp.pl/p,s,oferta,oferta,10,produkt,822.html NIewiele droższa, bodaj 22900 do negocjacji, ale młodsza, większa, ciekawy wystrój wnętrza, większy zamrażalnik w lodówce (istotne dla mojej żony), okno dachowe nad sypialnią, wlew wody z zewnątrz no i bardzo znana, niemiecka firma.