Skocz do zawartości

Przyczepa kempingowa Compass Rallye Gte


velur

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Odpowiednia będzie przyczepa 2+1, chodzi mi o układ spania. W takim układzie będziecie mieli komfort. Nie wiem jaki masz holownik więc o DMC przyczepy jaką chcesz kupić nie będę pisał, radzę uaktualnić profil

 

Salonka nie jest dobrym rozwiązaniem

Edytowane przez maniek72 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 48
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

na dowodzie pisze masa własna1240kg,dopuszczalna masa całkowita 3000kg.

F2 1860 ,F3-3000kg, O1-1100kg.,O2-660kg

Moim zdaniem przy zakupie przyczepy ogranicza Cię   symbol F.3-DMC zespołu pojazdów czyli 3 tony, a z drugiej strony O.1 (przyczepa musi mieć hamulec )-1.1100 kg,czyli   Twoja przyczepa musi mieć DMC do 1100 kg.

Jeżeli się mylę to niech mnie eksperci poprawia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli DMC samochodu jest 1860 kg, maksymalna masa przyczepy 1100 kg, a maksymalna masa zestawu jest 3000 kg, to ogranicza cię wielkość 1100 kg.

Szukaj przyczepy z dwoma niezależnymi spaniami. Niestety budżet nie pozwala ci na szaleństwa. Ważniejszy od wyposażenia jest stan budy.

Czytaj dokładnie wątki w kąciku kupującego, sporo się dowiesz.

Najważniejsze czego potrzebuje twoja córka do komfortowego spędzenia wakacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Angielki to bardzo wdzięczne budki. Jestem ich fanem, zawsze świetnie się w nich czułem, szczególnie na dzikich pobytach.

Ktoś tu  zarzucił "afe" sam nie mając takowej.

Ich ogólna opinia nie wynika z nich samych, tylko z ludzi którzy do tego doprowadzili.

Tą świadomość musisz mieć by, angielkę mieć.

Z nastolatką w załodze typ salonka to ostateczne i uciążliwe minimum, popieram rady  2+1 i wśród angielek takie bywają.

Zapewne szukasz angielki bo ceny kształtują się zachęcająco, proponuję zapodać linki a zobaczysz więcej niż się spodziewasz.

Więcej... tych złych cech, niestety.

Ale... powodzenia bo bez szans całkowicie nie jesteś. Musisz też wiedzieć, że nie ty jeden na ładną angliczkę polujesz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj u nas na forum trafiłem na taka ofertę :

http://forum.karawaning.pl/topic/15750-s-sprzedam-przyczep%C4%99-sprite-alpine-xl-r-prod-1994-dmc-700-kg/

Są tylko zdjęcia na zewnątrz,nie wiem czemu nie wkleił żadnego zdjęcia ze środka.Cena chyba niezła ,co ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wysłałem e-maila z prośbą o wiecej zdjęć

:laugh:

Wysłałem e-maila z prośbą o wiecej zdjęć

O widzę ,że Ci przypasowałem tym postem :)

Zewnętrznie ta budka wygląda sympatycznie co? Nie wiemy co kryje się wewnątrz.Wklej zdjęcia później  tutaj bo tez jestem ciekawy .Na priv możesz tez do tego forumowicza napisać.

Kupując przyczepę pamiętaj,że najlepiej jak jest przedsionek w komplecie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Welur napisałeś

Podaję link byłem i oglądałem ale watpie żebym sie w niej zmieścił w 3 osoby Ja+żona + córka 12lat

 

W ubiegłym roku miałem angielkę podobną Avondale 3,8m długości o takim samym układzie wewnątrz spaliśmy tam w 3 ja 183 cm 90 kg, żona 164 cm syn 12 lat 170 cm i nie była wcale ciasno. Raz syn zabrał kolegę takiego wzrostu jak on i wtedy było ciasno ale się wyspaliśmy przez 3 noce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj u nas na forum trafiłem na taka ofertę :

http://forum.karawaning.pl/topic/15750-s-sprzedam-przyczep%C4%99-sprite-alpine-xl-r-prod-1994-dmc-700-kg/

Są tylko zdjęcia na zewnątrz,nie wiem czemu nie wkleił żadnego zdjęcia ze środka.Cena chyba niezła ,co ? :)

 

Ciekawe ogłoszenie i ma już historię, choć tak krótko wisi na forum.

 

Wczoraj wkrótce po wpisaniu ogłoszenie przez sprzedającego kol. ADRIAn podrzucił je jako ciekawe w pewnym wątku: http://forum.karawaning.pl/topic/1424-wybór-samochodu-na-holownik/page-49

Ja wówczas zwróciłem uwagę na to, że wedle deklaracji sprzedającego przyczepa ma pokręcone papiery: http://forum.karawaning.pl/topic/1424-wybór-samochodu-na-holownik/page-50#entry343163

 

Po prostu sprzedający napisał nieostrożnie, że "chciał bym sprzedać przyczepę marki Sprite Alpine XL w wersji 4 osobowej rok 1994 DCM 850 kg, Przyczepka ma wbity przegląd bezterminowy posiada masę całkowitą nie przekraczającą 750 kg koszt OC 35 zł rocznie ."

 

Ja to skrytykowałem pisząc (wtedy nie wiedziałem, że buda ma w dowodzie 700 kg, więc sądziłem, że 750 kg, ale to nie zmienia niczego):

"Czyli przyczepa ma deklarowane DMC 850 kg, ale w dowodzie wbite DMC=750 kg. Nie wiadomo jaka jest masa własna. Jeśli przyczepa była rejestrowana w Polsce z takimi manewrami przy papierach to mozę sie okazać, że ma masę własna większą niż 750 kg i wtedy masz ładownosć ujemną (chyba na czas ważenia wypełniasz ją helem, żeby się nieco uniosła). Ale jeśli nawet masa własna nie jest większa niz 750 kg to i tak ładowność takiej kombinowanej przyczepy może wynosić np. około zera.

Zerknij ta tę aukcję: http://www.ebay.co.uk/itm/SPRITE-ALPINE-SUPER-2-BERTH-1995-CARAVAN-/111229795236?pt=UK_Campers_Caravans_Motorhomes&hash=item19e5cffba4

Przycepa Sprite Alpine ale w wersji 2-osobowej. Ma masę własną 750 kg."

 

Jakież było moje zdziwienie, gdy dzisiaj w tym ogłoszeniu już nie widzę wpisu o oryginalnym DMC=850 kg, a tylko samo "chciał bym sprzedać przyczepę marki Sprite Alpine XL w wersji 4 osobowej rok 1994 DMC 700 kg".

 

Nie mam cienia wątpliwości, że poprawka treści ogłoszenia była spowodowana właśnie dostrzeżeniem nieostrożnie palniętej informacji o prawdziwym, oryginalnym DMC i następnie o zafałszowaniu danych w dowodzie rejestracyjnym. Może się mylę - to jak ktoś z zainteresowanych kupujących pojedzie oglądać tę przyczepę, to niech wybierze się ze sprzedajacym na wagę. Jeśli buda ma faktycznie zapas nośności wskazujący na DMC=700 kg to ja odszczekam swoje niesłuszne posądzenia o kombinowanie z dokumentami przyczepy.

 

Ale póki sytuacja nie jest wyjaśniona i istnieje jednak wątpliwość co do prawdziwej masy przyczepy oraz prawdziwej DMC to radzę dużą dozę ostrożności. Bo ważenie pojazdów jest coraz bardziej popularne i może się okazać, że brak jest możliwości przewiezienia czegokolwiek w tej przyczepie! A nawet nie wiadomo, czy pusta przyczepa może jechać po drogach legalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.