kamil_happy_holiday Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Witam wszystkich, niemam jeszcze przyczepy, czytam i dowiaduje sie coraz wiecej, bede szukal przyczepy dla 2 doroslych osob i 3 latka, czyli 2+1 docelowo jak sie poszczesci bedzie to 2+2 i moze tesciowa (okaze sie po pierwszym wyjezdzie) Holownik którego niemam zamiaru zmieniac conajmniej 2 lata to: peugeot 307sw 1.6 hdi 110hp masa wlasna 1307 dmc 1200 prawko B Do jakiej masy szukac przyczepy do tego auta, czy jezdzi sie dobrze turbo-dieslem dmc1200 z cepka dmc1200 czy jednak szukac max powiedzmy 1000? Przy jakiej dlugosci przyczepa jest jeszcze przyjazna w manewrowaniu/uzytkowaniu, (dodam doswiadczenie z przyczepami mam zadne) jezdze duzym masterem w pracy Pierwotnie myslalem o polskiej niewiadów n126n lecz po czytaniu tego i innych forum dochodze do wniosku ze moze byc ciasna. Budzet jak najnizszy, czyli max 15000 ale wolal bym wydac polowe z tego jesli przyczepa byla by ok wymagania sucha stale spanie lub dwa stoliki tak zeby mozna bylo uzywac tego mniejszego pozostawiajac duze do spania? ogrzewanie gazowe kibelek z kaseta z zewnatrz lub chociaz miejsce na kibelek przenosny markiza z dopinanymi scianami przedsionka lodówka zasilana rowniez na gaz rolety moskitery i otwierane okna meble w kolorze jasnego drewna (nie lubie szarych, sa jak w karetce albo u weterynarza) bez urazy oczywiscie jesli ktos takie ma luk bagazowy dostepny od zewnatrz klima ? mover ? Budzet jak najnizszy, max 15000 ale wolal bym wydac polowe z tego jesli przyczepa byla by ok. Oczywiscie zaleznie od tego co bedzie miala, zdaje sobie sprawe ze za 7tys nie bede mial wygód z przyczepki za 20tys Moze ten post jest haotyczny ale bede wdzieczny za wszelkie wskazówki od doswiadczonych uzytkowników pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robak Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Witaj, 15k z klimą i mooverem plus dodatkowe wymagania? Proponuję wpisać w wyszukiwarkę "kupuję" lub "proszę o ocenę" to Ci na pewno wiele wyjaśni. Jest tych tematów naprawdę sporo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristofer Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 (edytowane) Holownik którego niemam zamiaru zmieniac conajmniej 2 lata to: peugeot 307sw 1.6 hdi 110hp masa wlasna 1307 dmc 1200 Witam ! Coś Kolego pokręciłeś z tymi masami i DMC 1200, to raczej masa własna, a DMC auta, to już raczej ok. 1850 - 1900 kg. Sprawdź w DR i dopiero napisz dokładnie. Najważniejsze rubryki, to: F1 / F2; G; O1 P.S. Z silnikiem tej mocy, biorąc pod uwagę ilość osób i bagaż, moim zdaniem DMC przyczepy, to absolutnie max 1000 kg., a nawet ,mniej. Edytowane 29 Listopada 2013 przez Kristofer (wyświetl historię edycji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miodzio Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Takie 307 SW w katalogu ma swoje DMC 2000 kg, O1 1300 kg. Ale to dane katalogowe, mogą być różne homologacje, moment 240 Nm. Według mnie w podanych przez Kamila kryteriach, powinien się zmieścić w budce o DMC 1100-1200kg, z dwoma niezależnymi spaniami, z łazienką i WC kasetowym. W podanym limicie finansowym znajdziesz coś z początku lub połowy lat 90, szukaj w cenie do 13 tys zł a resztę przeznacz na dodatkowe wyposażenie, typu stolik, krzesła, podłoga do przedsionka lub inne elementy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_happy_holiday Opublikowano 29 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 (edytowane) Witaj, 15k z klimą i mooverem plus dodatkowe wymagania? Proponuję wpisać w wyszukiwarkę "kupuję" lub "proszę o ocenę" to Ci na pewno wiele wyjaśni. Jest tych tematów naprawdę sporo. napisalem co bym chcial, a nie co oczekuje kupic za 15tys, wiem ile co kosztuje, czytalem posty kupuje i oceny przyczep. Witam ! Coś Kolego pokręciłeś z tymi masami i DMC 1200, to raczej masa własna, a DMC auta, to już raczej ok. 1850 - 1900 kg. Sprawdź w DR i dopiero napisz dokładnie. Najważniejsze rubryki, to: F1 / F2; G; O1 P.S. Z silnikiem tej mocy, biorąc pod uwagę ilość osób i bagaż, moim zdaniem DMC przyczepy, to absolutnie max 1000 kg., a nawet ,mniej. chodzilo mi tutaj o max dmc przyczepy i to jest 1200 (O1) dmc auta czyli F1 to 1900kg Edytowane 29 Listopada 2013 przez kamil_happy_holiday (wyświetl historię edycji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Socale Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Londyn... Zdajesz sobie sprawę że można kupić ładną angielkę będąc tam? Szanse masz ogromne , w PL natomiast, za "uczciwość" angielki nie są warte kłaka funtów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristofer Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 chodzilo mi tutaj o max dmc przyczepy i to jest 1200 (O1) dmc auta czyli F1 to 1900kg ... czyli tak, jak przypuszczałem, dlatego podtrzymuję, co pisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_happy_holiday Opublikowano 29 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Londyn... Zdajesz sobie sprawę że można kupić ładną angielkę będąc tam? Szanse masz ogromne , w PL natomiast, za "uczciwość" angielki nie są warte kłaka funtów. Tak zdaje sobie z tego sprawe, tylko ze w tej chwili poruszam sie polskim samochodem, i nie moge przyciagnac przyczepy angielskiej za polskim autem, do tego musial bym zorganizowac parking po kupnie itd. Innymi slowy ciezko by to bylo na chwile obecna zorganizowac ... Pomysle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszOlkusz Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Tak zdaje sobie z tego sprawe, tylko ze w tej chwili poruszam sie polskim samochodem, i nie moge przyciagnac przyczepy angielskiej za polskim autem, Nie rozumie dlaczego nie ,a jak ciągną do polski z NL D i UK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristofer Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 (edytowane) Nie rozumie dlaczego nie ,a jak ciągną do polski z NL D i UK ... bo angielki mają nr rej holownika, czyli holownik musiałby być tam zarejestrowany. I jeszcze coś. Pozostaje pytanie, na ile Kolega Kamil czuje się na siłach w ocenie i weryfikacji przyczep ? Fakt pobytów w Anglii nie oznacza jeszcze, że nie utopi się pieniędzy kupując "angielkę". Moim zdaniem, dobre "angielki" są tam stosunkowo w podobnej ilości, co dobre "niemki" u nas. Możliwości kupna nie dają z automatu gwarancji udanego zakupu. IMHO Edytowane 29 Listopada 2013 przez Kristofer (wyświetl historię edycji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_happy_holiday Opublikowano 29 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 (edytowane) ... bo angielki mają nr rej holownika, czyli holownik musiałby być tam zarejestrowany. I jeszcze coś. Pozostaje pytanie, na ile Kolega Kamil czuje się na siłach w ocenie i weryfikacji przyczep ? Fakt pobytów w Anglii nie oznacza jeszcze, że nie utopi się pieniędzy kupując "angielkę". Moim zdaniem, dobre "angielki" są tam stosunkowo w podobnej ilości, co dobre "niemki" u nas. Możliwości kupna nie dają z automatu gwarancji udanego zakupu. IMHO No wlasnie, w Anglii przyczepa ma taka sama tablice jak auto i uzywa ubezpieczenia auta, wiec nie mozna jej legalnie holowac poza UK samochodem nie zarejestrowanym w UK Tak sie zlozylo ze pozbylem sie jakis czas temu samochodu angielskiego i przywiozlem z polski. Moja wiedza praktyczna na temat przyczepek jest zadna, samochód potrafie kupic ale z przyczepami nie mam zadnego doswiadczenia. Co nie znaczy ze bym sobie nie poradzil Edytowane 29 Listopada 2013 przez kamil_happy_holiday (wyświetl historię edycji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristofer Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Moja wiedza praktyczna na temat przyczepek jest zadna, samochód potrafie kupic ale z przyczepami nie mam zadnego doswiadczenia. To wyjaśnienie, moim zdaniem mówi wszystko i raczej zamyka temat samodzielnego zakupu angielki na tamtejszym rynku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Socale Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 (edytowane) ... Moim zdaniem, dobre "angielki" są tam stosunkowo w podobnej ilości, co dobre "niemki" u nas. ... Krzysiu, "tam" kupić zdrową angielkę jest łatwiej jak u nas kupić zgniłą. To rodacy importerzy kupują tam szrot średnio za 76,50funtów + piwo Po prostu i przede wszystkim zgniłki się tanie wyszukuje i takowe jadą do PL, zdrowej na handel Polak nie kupi bo tanie nie są, stąd taka o angielkach opinia. Edytowane 29 Listopada 2013 przez WojtEwa (wyświetl historię edycji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristofer Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Krzysiu, "tam" kupić zdrową angielkę jest łatwiej jak u nas kupić zgniłą. To rodacy importerzy kupują tam szrot średnio za 76,50funtów + piwo Po prostu i przede wszystkim zgniłki się tanie wyszukuje i takowe jadą do PL, zdrowej na handel Polak nie kupi bo tanie nie są, stąd taka o angielkach opinia. Ja to wiem, chodziło mi o to, ze człowiek nie znający się na rzeczy, ma tam takie samo prawdopodobieństwo kupić "udaną" budkę, jak gdyby kupował u nas "niemkę" (jest więcej dobrych niż angielek). Z tą jednak różnicą, że tu może liczyć np. na czyjąś konkretną pomoc w zakupie, a tam będzie zdany wyłącznie na siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belmondo Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 (edytowane) Nie rozumiem dlaczego nie można ciagnąć przyczepy angielskiej samochodem na polskich blachach,czemu? Sam chciałem jechać i przyciagnąć angielkę ,bo mi się podobają te przyczepy. Umowa kupna-sprzedaży,tablice przewozowe,opłaty i jedziesz tak? Rozumiem ,że na angielskich nr-ach prościej-zakładasz 3 tablice rejestracyjna taka jak nr z auta i jedziesz. Edytowane 29 Listopada 2013 przez belmondo4 (wyświetl historię edycji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.