mogieldive Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Siemka, jestem początkujący w tematyce karawaningu, ale z pewnością chcę w przyszłości kupić własną przyczepkę, jednak póki co myślę o bazowaniu na wypożyczonych, żeby poznać trochę sprzęt i wiedzieć czego szukać podczas zakupu. Proszę o namiary na godne uwagi wg Was firmy wyporzyczające przyczepki. Mam Skodę Octavię kombi 1.9 TDI 140km. Czteroosobowa rodzina. Z góry dziękuję z jakiekolwiek przydatne informacj. Michał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BOGDANKRAKOW Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 czesc zeby ci ktos pomogl to musi znac lokalizacje jaka cie interesuje pozatym poszukaj w wyszukiwarce byly juz takie tematy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mogieldive Opublikowano 7 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Warszawa, albo Bielsko-Biała, a cel to Szwajcaria i Włochy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P_JA Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Zerknij na Tablice.pl Ostatnio przeglądałem i trafiłem na kilka prywatnych osób które chcą wypożyczyć swoją przyczepę. Cena o ile dobrze pamiętam to 70zł/doba Z firm które wypożyczają przyczepę na Śląsku to między innymi S-Camp albo Klaja w Bieruniu. Mają swoje strony internetowe. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...