Skocz do zawartości

Gdzie wypożyczyć?


mogieldive

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka,

jestem początkujący w tematyce karawaningu, ale z pewnością chcę w przyszłości kupić własną przyczepkę, jednak póki co myślę o bazowaniu na wypożyczonych, żeby poznać trochę sprzęt i wiedzieć czego szukać podczas zakupu. Proszę o namiary na godne uwagi wg Was firmy wyporzyczające przyczepki. Mam Skodę Octavię kombi 1.9 TDI 140km. Czteroosobowa rodzina. Z góry dziękuję z jakiekolwiek przydatne informacj.

Michał.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zerknij na Tablice.pl Ostatnio przeglądałem i trafiłem na kilka prywatnych osób które chcą wypożyczyć swoją przyczepę. Cena o ile dobrze pamiętam to 70zł/doba

Z firm które wypożyczają przyczepę na Śląsku to między innymi S-Camp albo Klaja w Bieruniu. Mają swoje strony internetowe.

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warszawa, albo Bielsko-Biała, a cel to Szwajcaria i Włochy.

 

@mogildive napisał:

Warszawa, albo Bielsko-Biała

 

Bielsko Biała  <  wypożyczalnie przyczep kempingowych  >  Warszawa   oraz  Janki

 

Pozdrawiam,

Edytowane przez ired (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W stolicy nie powinno być większego problemu z wypożyczeniem przyczepy,tylko w grę wchodzi cena. Wcześniej było to dosyć kosztowne,nie wiem natomiat jak jezst teraz. Daj znac jeżeli watek jest w dalszym ciagu aktualny.

Michale! Jak kolega napisał w Wawie jest wiele wypożyczalni ze sprzętem np. ta http://www.przyczepowo.pl/ - ceny całkiem znośne. Wpisz w google to znajdziesz całkiem sporo ofert. Poza tym, jest wielu forumowiczów w stolicy. Chętnie pomogą Ci w ocenie sprzętu na miejscu, byś jakiegoś "śmierdziucha" nie wziął na stan bo rodzinę skutecznie odstraszysz od karawaningu ;)

Napisz jak coś namierzysz. A może znajdziesz kogoś kto użyczyłby Ci swoją cepkę? Popytaj - warto.

 

Pozdrawiam z 207 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach