jarobaro Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 witam wszystkich, po wielu oględzinach i przejechaniu setek kilometrow w poszukiwaniu tej idealnej cepki dla familiji w koncu natrafiłem mam nadzieje ze na super cepke zakupiłem KIPa KG 45 T od pierwszego własciciela z pelna dokumentacja, i wieloma dodatkami, typu ciepła woda dwa przedsionki daszki na okna z przodu i z tyłu oraz anteną TV oraz nowymi oponkami, własciciel dokonał wielu udogodnien które mam nadzieję wykorzystać w pełni, przejechane juz z cepka 800km i spalanie w moim holowniku na super myśle poziomie 7l/100km, dodam ze bez ogonka moj holownik spala 5l/100km DMC ogonka 1000kg, foto zestawu ponizej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witus Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Gratulacje ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon35 Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Gratulacje. Cytrynka picasso tez da rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarobaro Opublikowano 29 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 daje i az sam jestem zdziwiony ze tak jej dobrze idzie z holowniem i spalanie rewelacyjne jak na taki zestaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pierzasty Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Mówią, że sekret małego spalania w ciągając Kipa tkwi w aerodynamicznym wyprofilowaniu przedniej ściany i pewnie coś w tym jest. Niech Ci dobrze służy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekM Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 gratuluje cierpliwości oglądając ostatnie zdjęcie cytryna na dobrej wysokości i fajnie wyprofilowany ma dach - wyrzuca powietrze nad cepke. Przy jakiej prędkości takie spalanie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witus Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Moja poprzednia przyczepa miała podobnie opływowe kształty. Zaleta to fajne spalanie i dobre prowadzenie za samochodem ze sporą prędkością. Są oczywiście też wady. Największa to problem z zastosowaniem markizy, której nie można wsunąć do kedry. Ratowałem się daszkiem ale to mniej wygodne. Te wszystkie opływowe skosy zabierają miejsce w szafkach na ciuszki - jest go zdecydowanie mniej. Wyższe osoby nie mogą się wygodnie poruszać po całej przyczepie. Do objazdowego karawaningu przyczepka fajowa ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarobaro Opublikowano 30 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 takie spalanie przy predkosciach 80-90km/h co do twojej wypowiedzi WItus to zalezy co masz na mysli mowiac osoby wysokie ja mam 176cm wzrostu i nie odczuwam tych skosów a w szafkach jest dosc miejsca i zawsze sie mozna ratowac schowkami pod kanapami, fakt ze kształt ma duzo do spalania autka a i holowało sie super prawie bez poczucia ze ma się coś na ogonku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szary11 Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Jako były użytkownik podobnego KIPa zgodzę się z Witusem. Kilkakrotnie "wadziłem" głową pod skosem (181 wzrostu). Ale nie jest to jakiś problem... Szafki (z przodu) maja nieco mniejsza pojemność niż konkurencja, ale miejsca dla 2 osób (tak my jeździliśmy) mieliśmy w nadmiarze. Co do spalania to wynik wyszedł Ci rewelacyjny Mi poniżej 7 udało się zejść raz jak jechałem 60-70 (średnia przelotowa z trasy ok. 55km/h). Przy Twoich prędkościach palił mi od 8 w górę. Tylko u mnie 2,0 jest i DMC 1200kg. Miłego użytkowania! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Port Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Witam, ja mam spalanie bez cepki 7,5 - 8,5 litra (2 litry pojemności) a z w pełni "doładowaną" cepką 950 kg 9,5 - 10,0 litra czyli trzeba doinwestować do paliwa jakieś 1,5 - 2 litry. Chyba średnio każdy tak ma ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witus Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Do 85 km/h tak .. później bywa różnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dpong Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 U mnie jest tak jak Witus napisał do 85 km/h te 1,5 litra muszę dolać po płaskim i bez super wiatrów Taki Kip-ek na trójkę to fajna sprawa, gratulacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Port Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Jakby zamontować większa flagę z logo "karawaning.pl" to przy sprzyjających wiatrach może udałoby się zejść do 5 litrów, ale to chyba tylko mżonki . Przy setce na autostradzie to pali około 11 - 12 litrów na prostej, pod małą górkę to już 14 potrafi łyknąć (cztery osoby w wózku i pełen bagażnik) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurmax Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Gratuluję. Mamy starszego KIP-a i jak na razie żadnych zastrzeżeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
equadorpb Opublikowano 19 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 Moja cytryna pali około 15L lpg przy prędkościach 80-90km/h. gdy bez ogona w trasie spali około 10L. Mój KIP 42EK ciągnie się super. Gdyby nie długie "rozbujanie się" to nie odczuwam że ją ciągnę. Póki co z żoną jesteśmy zadowoleni z zakupu a użytkujemy już drugi sezon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.