Skocz do zawartości

Proszę o komentarz - co kto myśli o tym domku swift

borzobohaty
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

Czytam forum już dość długo więc przyszedł czas się zalogować.

Kupuję przyczepę - nie znam się na tym więc uprzejmie proszę o fachowe rady/porady.

Przyczepa będzie raczej stacjonarna cały rok w jednym miejscu na mazurach, nie zapowiadają się wyjazdy zagranice. Znalazłem coś takiego :

http://allegro.pl/przyczepa-kempingowa-swift-640-os-2001-taniej-30-i3569813039.html#tabsAnchor

Warto kupić?

Mam około 20 000zł i szukam domku na 6 osób.

• Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Prawdziwy rocznik tej przyczepy to okolice roku 1997.

Przedsionek na pewno należał do przyczepy a teraz chcą dodatkowo za niego 3 tys zł.

Eurovent to nie żaden Bentley wśród przedsionków.

Dodatkowo dziwne opowieści na temat prawa jazdy - w Polsce nie ma auta, którym można tą przyczepę legalnie ciągnąć na prawo jazdy kategorii B.

Witam.

Zgadzam się z przedmówcami. DMC zestawu spokojnie wyjdzie ok 4 ton czyli B+E + Viatoll.

Ale jak to mówią, żeby skrytkować trzeba obejrzeć... Cena, cóż targować nikt nie broni. Postoi do pierwszych śniegów to i namiot będzie gratis.

Jesli nie chcesz wymieniać samochodu to najpierw sprawdź w DR max DMC holowanej przyczepy i ustal co jest w Twoim zasięgu. Jeżeli rozglasz się za 2 osiami to kategoria E raczej na 100%. Przy tak dużej przyczepie musisz się też liczyć ze znacznum wzostem spalania siegającym nawet 60-70% jazdy solo.

zacznij może od sprawdzenia możliwości holownika, 

jakie to auto? 

jaki silnik ?

jakie ma masy wpisane w Dowodzie Rejestracyjnym ?  (Masa Własna, DMC, Masa Zestawu, Maksymalna Masa Przyczepki z Hamulcem)

wtedy pomożemy Ci policzyć maksymalną masę przyczepki dla kategorii B

ale ja też mam obawy czy jakakolwiek 6-cio osobowa przyczepka się zmieści  :wacko:

pozdr

Licząc DMC pojazdu + DMC przyczepy z hamulcem to wychodzi ponad 3500kg????