Skocz do zawartości

Obniżenie DMC przyczepy


adi

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 101
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

to powinien byc 1 punkt - czy Larwy tam siedzące podołaja i będą chetne do zmian ...

Ja bym raczej szedł z dokumentami żeby mieć czarno na białym podstawę do obniżenia. Bo jak najpierw spyta to na pewno dowie się, że się nie da
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z knausa dostanę homologację, tabliczkę i zaświadczenie, że obniżenie dla mojej przyczepy jest możliwe. Myślę, źe przybtakich dokumentach nie powinno być problemów z WK. Dodatkowo dokumenty z przeglądu będą.

Pytanie jeszcze mam takie czy zwykła stacja diagnostyczna jest kompetentna w tym temacie?

 

Aha... Knaus był tak elastyczny, że dał mi do wyboru dwie nowe wartości DMC zgodne z homologacją. Wybrałem tą większą, żeby ładowność została na przyzwoitym poziomie.

Edytowane przez horte (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie poszedłem z kompletem dokumentów ... wywołałem panikę u naczelniczki i ogólne poruszenie wśród urzedasów.

 

Dopiero następnego dnia chcieli się z tym zderzyć ale cały czas byli on-line z diagnostą - ze stacji na której robiłem cały zabieg...


Z knausa dostanę homologację, tabliczkę i zaświadczenie, że obniżenie dla mojej przyczepy jest możliwe. Myślę, źe przybtakich dokumentach nie powinno być problemów z WK. Dodatkowo dokumenty z przeglądu będą.
Pytanie jeszcze mam takie czy zwykła stacja diagnostyczna jest kompetentna w tym temacie?

 

Zwykła raczej nie - bo musisz mieć taka z waga - musi określić nacisk na oś w kN czy jest zgodny z nowa tabliczką ... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WK, to u mnie najsłabszy punkt. Już czuję problemy.

Zawsze mogę zlecić załatwienie sprawy firmie, która się tym zajmuję. Oni inaczej w WK rozmawiają.

 

Co do stacji diagnostycznej, to nie wiem czy waga jest potrzebna, bo przecież masa własna się nie zmienia. Zmienia się tylko ładowność i co za tym idzie DMC.

Edytowane przez horte (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podołasz sam - tylko musisz byc pewien tego co chcesz osiagnac i nie ustepowac ;-)

 

Mi od momentu wjazdu na stacje diagnostyczna do odebrania dowodu zajeło wszystko 4 godziny przez 2 dni, z czego ponad 2h drugiego dnia w WK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ona w okolicy miala Wage i urzadzenie najazdowe

Tylko powiedz mi co ma waga do ustalenia maksymalnych nacisków? Które naciski masz w dowodzie , te przyczepy powiedzmy pustej czy te przygotowanej do sezonu bo ich waga  będzie różna.

horte- jedź na stację okręgową bo tam przeprowadza się tzw. zmiany konstrukcyjne, myślę że z dokumentami od producenta nie powinieneś mieć większych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.