Skocz do zawartości

ERIBA NOVA 87r


czyzu69

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich, niedawno kupiłem okazyjnie tą przyczepkę za 1000zł jednak nigdy sie w carawaning niezagłębiałem więc potrzebuje jakiś fajny poradnik do niej ewentualnie kilka rad lub instrukcji odnośnie:

1) jak sie składa i podnosi podpory (klucz czy recznie?)

2) jak poznac czy lodówka jest na gaz czy prad i gaz?

3) czy w oryginale był stół skłądany i jak wyglądał (bo niema)

4) jak sie rozkłada łóżko (czy do tego służy stół obniżając go)

5) co potrzebne jest do podłączenia gazu oprucz butli z gazem (tradycyjny reduktor? i wąż?)?

6) które urządzenia i oswietlenia są na prąd 230v a które na 12v (w środku mam licznik jak do prądu)??

7) gdzie montuje się pojemnik z wodą do kranu?? i jak  jest zasilana pompka??

przydała by sie książka, instrukcja co kolwiek podobnego do tej przyczepy, Bardzo Bardzo dziekuję za pomoc boo jestem mega Zielony w tych sprawach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 41
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witaj w braci karawaningowej.

 

  •  Podpory podnosimy specjalnym kluczem. Kupisz na alledrogo.
  • Lodówka ma przełącznik gaz/12V/220V na przednim panelu. Osobno pokrętło od regulacji na gazie, osobno na prądzie.
  • Do gazu potrzebujesz reduktor i kawałek węża (pomarańczowy)
  • większość urządzeń powinna działać na 12 i 220V w zależności od położenia przełącznika 12/220V. licznik masz z dawnych czaów, kiedy właściciele kempingów liczyli od zużytych Kwh
  • pojemnik z wodą montujesz tam gdzie jest pompka :) może w bakiście?? Pompka uruchamiana jest nożnie (wyłącznik na podłodze koło zlewu) lub mikrostykiem w kranie.

 

Pozdrawiam

Kajtek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżu fajnie że zawitałeś na nasze forum.

Bardzo dużo pytań w jednym poście,ale postaramy się jakoś pomóc.