cheyen Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Witam wszystkich forumowiczów. To mój pierwszy post. Nosze sie z zamiarem kupienia przyczepki ( salonki ), budżet ok 10000 zł. ogladałem juz kilka i bardzo podobają mi się Elddisy i Swifty. Jednak jestem absolutnie ,,zielony" w temacie caravaningu. Dlatego zwracam sie do Was z proźbą o pomoc w podjęciu właściwej decyzji. Mam upatrzoną Swift Corniche w okolicach Chęcin ( świętokrzyskie ) Może jest ktoś, kto mieszka w bliskiej okolicy i mógłby coś mądrego podpowiedzieć. Dziękuję wszystkim za ewentualne zainteresowanie się tematem. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kocer Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Nie patrz na markę, patrz na stan przyczepy, a dopiero później na dodatkowe wyposażenie, które posiada ( bojler, aku i takie tam) , lub które sprzedający dodaje ( przedsionek, zbiorniki na wodę, przedłużacze i t.p.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
david_dv Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 witam kolegę ja jestem z jędrzejowa i mam 25km do chęcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...