Skocz do zawartości

Salonka do 10000zł Swift vs Elddis co sądzicie


cheyen

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów. To mój pierwszy post. Nosze sie z zamiarem kupienia przyczepki ( salonki ), budżet ok 10000 zł. ogladałem juz kilka i bardzo podobają mi się Elddisy i Swifty. Jednak jestem absolutnie ,,zielony" w temacie 

caravaningu. Dlatego zwracam sie do Was z proźbą o pomoc w podjęciu właściwej decyzji. Mam upatrzoną Swift Corniche w okolicach Chęcin ( świętokrzyskie ) Może jest ktoś, kto mieszka w bliskiej okolicy i mógłby  coś mądrego podpowiedzieć. Dziękuję wszystkim za ewentualne zainteresowanie się tematem. Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie patrz na markę, patrz na stan przyczepy, a dopiero później na dodatkowe wyposażenie, które posiada ( bojler, aku i takie tam) , lub które sprzedający dodaje ( przedsionek, zbiorniki na wodę, przedłużacze i t.p.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie patrz na markę, patrz na stan przyczepy, a dopiero później na dodatkowe wyposażenie, które posiada ( bojler, aku i takie tam) , lub które sprzedający dodaje ( przedsionek, zbiorniki na wodę, przedłużacze i t.p.)

Tak masz 100% racji, tym bardziej że zamierzam użytkować przyczepke głównie na dłuższych zasiatkach karpiowych, gdzie nie będe miał możliwości podłączenia sie do mediów. Ważne będzie dla mnie zasilanie i dlatego juz w tej chwili myślę o konkretnym aku i solarze, które zamierzam dokupić. Czytałem tu na forum jak można fajnie przerobić zasobnik na wode. Pytanie czy elddis, czy swift, zadałem dlatego, ponieważ słyszłem opinie że elddisy są mimo wszystko lepiej zrobione, a swifty maja wiekszą tendencję do gnicia, i chciałem to tutaj zweryfikować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słyszłem opinie że elddisy są mimo wszystko lepiej zrobione, a swifty maja wiekszą tendencję do gnicia, i chciałem to tutaj zweryfikować.