Dpong Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Witam wszystkich Byłem rejestrować w urzędzie w Poznaniu moją cepkę i pani zapytała mnie czy będę jeździł z cepką do Niemiec bo jeżeli tak to w dowodzie holownika muszę mieć informacje o całkowitej masie zestawu, bo inaczej mandat. Podobno u nas nie jest to wymagane, a w Niemczech tak. Czy ktoś może coś na ten temat wie i słyszał bo w dowodzie w takiej rubryce mam przekreślenie Pozdrawiam Daniel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalc3 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Konwencja Wiedeńska dopuszczenie pojazdu do ruchu w jednym kraju, który podpisał konwencję jest dopuszczeniem do ruchu w każdym innym kraju, który tą samą konwencję podpisał. W efekcie, jeśli Niemcy będą kombinować, należy kontaktować się z naszym konsulatem. Niestety, nasze służby dyplomatyczne mają swojego obywatela w .... znaczy, gdzie słońce nie dochodzi. Nie przypuszczam, żeby niemieccy gliniarze byli tak upierdliwi, żeby się czepiać braku wpisu o masie zestawu, jeśli masz wpis o DMC przyczepy ciągniętej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekbb Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Raczej nie, masz ważny dokument, niech Niemiec sobie policzy masy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BUMERANG Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Witam wszystkich Byłem rejestrować w urzędzie w Poznaniu moją cepkę i pani zapytała mnie czy będę jeździł z cepką do Niemiec bo jeżeli tak to w dowodzie holownika muszę mieć informacje o całkowitej masie zestawu, bo inaczej mandat. Podobno u nas nie jest to wymagane, a w Niemczech tak. A jak mam 2 cepki ? Albo 10 to też mam to mieć wpisane w dowód ? Coś ta Pańcia pokręciła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Socale Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 (edytowane) Witam wszystkich Byłem rejestrować w urzędzie w Poznaniu moją cepkę i pani zapytała mnie czy będę jeździł z cepką do Niemiec bo jeżeli tak to w dowodzie holownika muszę mieć informacje o całkowitej masie zestawu, bo inaczej mandat. Podobno u nas nie jest to wymagane, a w Niemczech tak. Czy ktoś może coś na ten temat wie i słyszał bo w dowodzie w takiej rubryce mam przekreślenie Pozdrawiam Daniel Bzdura. Taki wpis blokuje zmiany holownika. . Edit: Wycofuję się, nie doczytałem ze wpis ma być DR holownika. Edytowane 26 Sierpnia 2013 przez WojtEwa (wyświetl historię edycji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miodzio Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Beruang ale to co mówi Dpong odnosi się do pozycji F3 w DR samochodu. Możesz mieć nawet 20 przyczep i nic to nie zmienia. Coś mi się wydaje mało prawdopodobne, że Niemcy mają prawo egzekwować zapisy w polskich dowodach rejestracyjnych. Przecież to nie właściciel wpisuje sobie sam te masy do dowodu, ale robi to urząd i za zły wpis niemiecki policjant musiałby ukarać polski wydział komunikacji. Patrzyłem teraz do starych briefów niemieckich - pozycja F3 jest sumą F2 i O1, więc nie bardzo rozumiem gdzie problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalc3 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Myślę, że "panienka z okienka" gdzieś coś usłyszała i teraz propaguje wiedzę zasłyszaną z "10-tej ręki" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawwar Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Też mi się to wydaje mało realne.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmut Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 (edytowane) Wydaje mi się , że Pani w Poznaniu już po komunikatach petentów zapobiegawczo odpowiedziała. Kiedyś teściowi sprowadziłem Golfa 4 i wydział komunikacji nie wpisał liczby osi, rodzaj paliwa, ilości osób oraz dopuszczalnego nacisku na oś- WK Złotów mimo , że wszystko było wyszczególnione w badaniu technicznym. A z kontrolą drogową jest różnie w Niemczech. Jeden zestaw "kundli" ostdeutsche potrafi wymyślać różne rzeczy i na ogól jest anty, drugi zestaw "kundli" westdeutsche wcale nie interesuje ich dowód rejestracyjny auta tylko nr nadwozia i po nr mają wszystko na temat auta. Edytowane 28 Sierpnia 2013 przez Helmut (wyświetl historię edycji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karlik Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Midzio cytat : Patrzyłem teraz do starych briefów niemieckich - pozycja F3 jest sumą F2 i O1, więc nie bardzo rozumiem gdzie problem. Bzdura , bzdura i jeszcze raz bzdura Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dpong Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 No właśnie w tym rzecz, że podobno Niemcy wymagają wypełnienia tej rubryki, a z racji braku to powinien być wpis w notkach urzędowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karlik Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 F1 = F2 = F3 czy ten pojazd może ciągnąć przyczepę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miodzio Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Karlik dla Ciebie bzdura, ale ja napisałem to co sprawdziłem. 4 Fahrzeugscheiny z aut dostawczych (każdy z hakiem) - wszędzie w dopiskach na dole pozycja F3 była dokładnie sumą F2 i O1. Nie wiem czy tak jest w innych autach ale w tych akuratnie tak było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karlik Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Tak jest w 90 % przypadkach starszych pojazdów , ale to nie jest reguła i takiego wzoru nie można przyjąc jako wykładnię dla wszystkich pojazdów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.