Jump to content
Speedy

Twoja budka waży wiecej niz myslisz!

Recommended Posts

Speedy

jechaliśmy pierwszy raz za granicę z budka (z trójka małych dzieci+2 " szwagrowych") i brałem pod uwagę możliwe nocowanie gdziekolwiek (Dlatego spłuczka też pełna)

Edited by Speedy (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kristofer

Ja też jeżdżę z napełnionymi zbiornikami itd.

Zanim dojadę do celu podróży, a czasem może to trwać x czasu / dni (plany mogą też zmienić się w trakcie jazdy), to zatrzymuję się w różnych miejscach i nie martwię się wtedy o wodę na herbatę, mycie rąk, umycie naczyń po obiedzie, czy nawet mały  "shower" w upalny dzień. ... a, jak spodoba mi się miejsce "na dziko", to zostaję np. na noc.

Bez wyposażenia w odpowiednią ilość wody, nie było by to możliwe. I jeszcze jedno: nie wiem, jak inni, ale wychodzę z założenia, że nie po to mam zamontowany zbiornik w przyczepie, aby wozić wodę w butelkach w samochodzie.

IMHO

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maras

2

ma ktoś takie cudo:

http://sklep.klaja.pl/mobile/pl/p/Waga-do-przyczepy-Kampera/971

 

cena niby kosmiczna,ale przy kwotach mandatów. ...

Jak 2 to OK, bo jak jest zapięta  na haku auta ,który stoi poza wagą to jej waga jest nieco mniejsza  

Odnośnie tego cuda .

Pytałem tu na forum o tą wagę i nikt mi nie odpisał jak taką wagę się używa .

Plus tej wagi jest jej wielkość i uniwersalność ,takie 2w1 - mamy wagę budy oraz tak myślę ,że i pod koło manewrowe -wsporcze też podejdzie i zważymy nacisk dyszla na hak.  

 

Jest ktoś kto nam opisze jak te cudo sie obsługuje ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Speedy

oby nie było za tydzień:" jeździłem z pełnymi..."

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kristofer

Taka sytuacja jest bardzo prawdopodobna, ale oby nieee :blagac:



Jest ktoś kto nam opisze jak te cudo sie obsługuje ? 

 

Wagi takiej nie posiadam, ale przypuszczam, że aby było dokładnie, to należy wykonać trzy pomiary (najeżdżamy kolejno każdym z kół i kółkiem dyszlowym), po czym sumujemy wyniki - być może sama waga ma możliwość sumowania tych wyników.
Cena, jak za tak proste urządzenie - zaporowa  :pad: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
piotrekbb

jeśli,i ktoś jedzie do Włoch to w Austrii na 147 kilometrze jest nowa waga , taka jak od dawna na 280 wracając z Włoch (czyli wyspecjalizowany punkt kontroli , zamykają drogę i mogą wszystko)

 

przeładunek do 10% DMC to "tylko" mandat , powyżej trzeba podstawić drugi samochód lub zapłacić za magazynowanie - nie wypuszczą na drogę 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maras

Wagi takiej nie posiadam, ale przypuszczam, że aby było dokładnie, to należy wykonać trzy pomiary (najeżdżamy kolejno każdym z kół i kółkiem dyszlowym), po czym sumujemy wyniki - być może sama waga ma możliwość sumowania tych wyników.

Cena, jak za tak proste urządzenie - zaporowa  :pad:

 

Krzysiek , jest tak jak napisałeś  :bravo:

Na wadze jest przycisk total   :ok:

Z tego co wyczytałem to mamy opcję : kamper, przyczepa dwu osiowa lub jedno . Podkładamy pod każde koło + koło wsporcze ,dodajemy i wsio.

I pod koło wsporcze też się przyda  ,aby zważyć nacisk na hak.

 

link do niemieckiej strony:  http://www.qualitatfurprofis.at/caravan-waage-pce-cwc

 

Tylko ta cena :blagac:

Edited by Maras (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kristofer

Jak widzimy, karawaning, to wieczne niespodzianki, często mocno stresujące.



link do niemieckiej strony:  http://www.qualitatfurprofis.at/caravan-waage-pce-cwc

 

Tylko ta cena :blagac:

 

Świetny link.

Później sobie poczytam, bo teraz już odstawiam komputer.

:hej:

Share this post


Link to post
Share on other sites
kornak

Fajnie takie rzeczy czytac jak juz jest się po urlopie, bo tak to był by bol głowy -nieznosny ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
MichalKJ

jeśli,i ktoś jedzie do Włoch to w Austrii na 147 kilometrze jest nowa waga , taka jak od dawna na 280 wracając z Włoch (czyli wyspecjalizowany punkt kontroli , zamykają drogę i mogą wszystko)

 

przeładunek do 10% DMC to "tylko" mandat , powyżej trzeba podstawić drugi samochód lub zapłacić za magazynowanie - nie wypuszczą na drogę 

 

Na której drodze?

Share this post


Link to post
Share on other sites
piotrekbb

na A2 Wiedeń-Włochy 147 kilometr , w przeciwnym kierunku "stara" waga 280 kilometr.

Oczywiście punkty kontroli nie są czynne non stop , jednak jeśli jest uruchamiany do droga zostaje zamknięta , wszystkie  pojazdy pow. 2500 DMC musza zjechać do punktu kontolnego (plac jak mała granica , waga, hale kontroli itp.)

Edited by piotrekbb (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pierzasty

na A2 Wiedeń-Włochy 147 kilometr , w przeciwnym kierunku "stara" waga 280 kilometr.

Oczywiście punkty kontroli nie są czynne non stop , jednak jeśli jest uruchamiany do droga zostaje zamknięta , wszystkie  pojazdy pow. 2500 DMC musza zjechać do punktu kontolnego (plac jak mała granica , waga, hale kontroli itp.)

Dla tego w pierwszą stronę na Cro w tym roku pojechałem przez Węgry :]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cezarr

A co z przyczepami które MW i DMC mają takie same, tam jest dopiero kicha z załadunkiem :]

Share this post


Link to post
Share on other sites
witus

To jakiś konstrukcyjny wybryk ? ;) po co taka przyczepa ? Producent tego by nie sprzedał chyba ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cezarr

A ja taką widziałem 1300 MW i 1300 DMC  :look: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...