Skocz do zawartości

Lista holowników nadających się do ciągania


terenowiec

Rekomendowane odpowiedzi

Andrzejku ! Co z tego , że włożysz potwora do tej samej budy ? A co z półosiami i resztą elementów odpowiadających za przeniesienie napędu z silnika ? Klapa , nie wytrzymają przeciążeń .

 

W poprzednim poście dodałem Ci wersje silnikowe oraz parametry ( w tym też momenty obrotowe) .

W tym szukaj wersji dla Ciebie do ciągania jak już .

 

Polecam wersję w dieslu (oprócz 110) ponieważ autko będzie Ci ciągnęło od początku , nie grzebiąc sandałem w podłodze :) cały czas mając na myśli Twoje gabaryty i wagę .

Edytowane przez finger (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 306
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Akurat Tomku Chiptuning w tych starszych , słabszych silnikach tdi grupy vw nie szkodzi....

No może tak tutaj racja, ale z wymianą silnika bym nie kombinował, większy silnik waży więcej co wtedy z DMC auta które się przecież zmieni :hmm:

chyba że większy silnik ma taką samą masę,ale tak raczej nie ma.

U mnie było to samo jak bym kupił z silnikiem 2,5 to auto było by lżejsze w wersji kombi o 100kg  od 3.0 które mam, a to w moim

przypadku oznacza że muszę płacić Voatoll :oslabiony: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomku, ale wymiana silnika obecnie nie wiąże się ze zmianami w dowodzie rejestracyjnym. To tak jakbyś wymienił każdą inną część. Niemniej masz rację, że to skomplikowana zabawa i cziptuning jest tu znacznie lepszym rozwiązaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andrzeju , jest jeszcze jeden rodzynek , zdaje się , spełniający oczekiwania .

Nie znamy Twoich wymagań co do ceny ale skoro w grę wchodził VW Passat to raczej w tej kategorii jest Toyota Avensis II .

Nie jestem pewny ale chyba jest na łańcuchu a nie na pasku rozrządu co jest wg mnie dużym plusem .

 

 

Tu dane techniczne T. A. II z dobrym motorem do ciągania (moc i moment obrotowy) -

http://www.dane-techniczne.pl/toyota/avensis-ii-2003-2008/2-2-d-4d-177-km-wagon.html

Edytowane przez finger (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forester ma raczej mały bagażnik i w rachubę wchodziłby najlepiej 2,5 wolnossący. A tych w Foresterach albo nie ma, albo jest ich mało, albo są bardzo drogie. Dlatego coraz bardziej skłaniałbym się ku wersji dwóch aut. Mniejszego kombi na polskie wyjazdy via-toolowe i większego kombi lub nawet vana na trasy dalekie, zagraniczne i bez via-tolowe.   

 

Forek ma mały bagażnik ponieważ jest to wspólna płyta podłogowa z imprezą. Dlatego wybrałem impreze. Praktycznie to samo w cenie 30% niższej. Wszystkie amerykańskie wolnossące wersje Forka są 2,5l. W europie z takim silnikiem nie był sprzedawany.  2,5l nie mają reduktora. Jeżeli mały bagażnik nie dyskwalifikuje Forka to możesz rozważyć 2,0 turbo. Silnik nie jest wyżyłowany coś ok 170KM i moment obrotowy jak w dieslu. Na forum Subaru widziałem ofertę cenionego sprzedawcy rocznik 2000, cena 19500zł  - imo przystępnie. Sprzedawca jest z okolic Jeleniej Góry więc masz stosunkowo niedaleko żeby pomacać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomku, ale wymiana silnika obecnie nie wiąże się ze zmianami w dowodzie rejestracyjnym. To tak jakbyś wymienił każdą inną część.

To się zgadza, ale tylko częściowo. Tak jest jak wymianiasz na taki sam silnik, a Ty chcesz mniejszy na większy zmieniać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

   Andrzej,jest jeszcze takie auto które sądzę spełniłoby Twoje kryteria,a mianowicie: Opel Vectra B 2.5 V6 170km. Godnymi zainteresowania uważam,że są modele po ,,lifcie" czyli wyprodukowane w latach 2000-2002. Auto dość tanie i silnik ,, lubiący'' gaz. Jest jeszcze wzmocniona,rzadka odmiana i500

Edytowane przez swrx (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.