Skocz do zawartości

Gniazdo 13-pin bez 3 pinów, i nietykalne auto


gjaro

Rekomendowane odpowiedzi

Suzu - tyle ,że on ma wersję przed-zmianową 4L. Tam było dokładnie tak jak piszesz. Po 2015 weszła 4M i tu jest tak jak mówię ...czyli "nie ma nic"  :mlot:

Trudno jest się pogodzić z takim "postępem".

 

Hak ori i w gnieździe nawet fizycznie nie występują bolczyki. Temat nie do przerobienia.

Ratuje mnie aku w ppie ale brakuje mi prądu w bagażniku gdy auto nie jedzie.

A najciekawsze jest to ,że handlowcy przez 3 lata nie mieli pojęcia o co w tym chodzi. Odbierając auto brałem temat "na nosa".

W Audi woją niewiedzą dorównują Toyocie chociaż Toyota w te klocki jest nie do pobicia !

Absolutny NR 1 !

Edytowane przez Jarosław69
? (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerobiłem w navarze wiązke z 7 pin na 13 pin przekonany, że wszystko będzie działać, po czym się okazało, że nie ma napięć na gnieździe i musiałem jeszcze 200zł zainwestować, żeby mi elektryk z akumulatora wiązke dociągnął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Suzu4x4 napisał:

No w bagażniku też u mnie nie ma prądu na postoju. Z tym hakiem to dziwne, może trzeba dopłacić za pełną wiązkę 13 pin , wcale bym się nie zdziwił :)

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 

Zdecydowałem się w miarę świadomie podejmując ryzyko bezprądowości. Miałem inne rozwiązanie "prądu" gdy nowa wersja nie będzie mieć tak jak stara. W zasadzie nie miałem innego wyjścia.

Na rynku nie ma aut z dużymi silnikami i masą. Same pierdziochy.

Toyota nie chciała sprzedać mi auta a Audi było jedynym autem na rynku  z 3-litrowym silnikiem w cenie praktycznie LC. Więc albo TO  albo nic !

No i stało się  ? .... wreszcie auto rządzi przyczepą a nie przyczepa autem  :drive:

Jak chodzi o dopłaty to rzeczywiście. W tej marce przeginają jak w mało której. Niestety tych 2-ch pinów nie ma za dopłatą   ...nędza  !!!   :pupa:

I jeszcze jedno. Już się nauczyłem ,że po wyjściu z fabryki    (jak tylko się długo da )już żaden szmodruch nie powinien "dotykać" żelaza jak nie zachodzi konieczność ostateczna.

Max filtry i oleje - żadnego grzebania we wnętrzu i pod tapicerkami !!!!!!!

Mam skazę na psychice  na tym tle.  ...  :mlot:

 A "janusze"  , nawet te w ASO zawsze coś skażą jak tylko mogą czegoś dotknąć.

Edytowane przez Jarosław69 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.04.2019 o 20:15, jacek00 napisał:

Tak pisałem o poprzednim aby pokazać, że jednak westfalia nie taka wspaniała :)

Jeżeli listonosz pije to nie wińmy za to całej poczty.

Według mnie Westfalia i tak stoi najwyżej. Nie mówię, że zdarzają się jakieś pojazdy, w których montaż haka jest kłopotliwy, jednak i tak ogólnie wypadają najlepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, fred77 napisał:

Jeżeli listonosz pije to nie wińmy za to całej poczty.

Według mnie Westfalia i tak stoi najwyżej. Nie mówię, że zdarzają się jakieś pojazdy, w których montaż haka jest kłopotliwy, jednak i tak ogólnie wypadają najlepiej.

A dlaczego nie ?! Wywalić listonosza z pracy. To on jest twarzą Poczty  ?

W wielu dziedzinach jest to tak cwanie wysterowane ,że gdy pracownik zrobi bobla to mafia fiskalna najwięcej doi z szefa a pracownikowi może skoczyć.

Taki mamy klimat.....nieco bolszewicki  ! To tak na wesoło..... nie strajkując !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Suzu - przepraszam za zamieszanie ale wprowadziłem Cię częściowo w błąd wynikający zapewne ze słabej pamięci.

Dzisiaj się "pochyliłem" i sprawdziłem dokładnie łącznie z pomiarem.

Otóż w miejscu -13 pin  tj masa zasilania zacisku +9 ...jest pusta plastikowa dziurka  ? .   Pinu brak i tylko na -13 pinu brak. Wszystkie pozostałe są ale wszystko jest "uśpione" bo nie było podpiętej wtyczki przyczepy.  Tak więc stałego plusa nie ma bo...... nie wiem czym kierował się producent.

Piny 10 i 11-cie fizycznie są ale one akurat dla mnie są zbyteczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

coś mi się wydaje że w ori instalacjach grupy VAG  jak nie ma obciążenia to moduł nigdzie nic nie podaje , nawet świateł nie sprawdzisz musisz mieć specjalny tester obciążeniowy

więc zapewne jak weźmiesz miernik w łapę to nic nie pokaże bez obciążenia

na pewno dobrze patrzysz ?? nie pomyliłeś rozpiski wtyczki z gniazdem ?? u mnie tylko w miejsce PIN-u 12 jest pusta dziurka  i nie sądzę żeby w Audi było inaczej ;)

20190408_123120_resized_1.jpg.9e38b6aa56ca13289efdc57824313cdb.jpg

zaraz się okaże że wszystko dobrze działa tylko coś pokićkałeś przy podłączeniu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Suzu - na zdjęciu brakuje Ci pinu  -13. Pomyliłeś schemat wtyczki i gniazda. Ty masz zdjęcie gniazda a to jest -13. Dokładnie jak u mnie.

Pokićkać nie mogłem nic - bo niczego nie przerabiałem ani nie dorabiałem. Hak ori z fabryki . Jedyne czego "dotykam" to lakieru , kierownicy i wlewu paliwa  ?

 

Co do pomiaru to rzeczywiście - bez obciążenia wszystko śpi. Testowałem migacz - nic...... a w przyczepie działa..... wot i tjochnika !

 

Cyferki na gumce klapki przedstawiają schemat wtyczki. Dziwne. Tam rzeczywiście gumka pokazuje 12. Ale to jest zgodnie ze schematem -13

Edytowane przez Jarosław69 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

3 minuty temu, Jarosław69 napisał:

Patrzysz cały czas na schemat WTYCZKI a pinu brakuje w GNIEŹDZIE , już prościej tego wytłumaczyć nie potrafię :blink:

post-1979-0-04311100-1401729935.jpg.d7201eb917312bd09e86bd8c26debf92.jpg

 

Gdyby było tak jak piszesz to nie miał bym masy dla ciągłego zasilania, a mam i u mnie wszystko dział na pewno  jak i w kilku innych budach które ciągałem różnymi autami z grupy VAG zawsze ciągłe zasilanie działało.

Szukaj przerwy na odcinku wtyczka przyczepy - energoblok ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Jarosław69 napisał:

Suzu ....zburzyłeś mój świat..... ja miałem schemat odwrócony...... idę się zakopać pod trawnik   ......:mlot:

 

Brakuje tylko pinu 12 do testera.....

jak pisałem, szukaj przerwy na odcinku wtyczka przyczepy - energoblok ;)

jeszcze przeprosisz moje ulubione AUDI ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.