petek Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 Czy jeżdżąc z przyczepą za granicą ściśle trzymacie się np. 70 km/h w krajach gdzie jest to wymagane? W Polsce wiadomo - jest max 70 km/h, ale w zależności od warunków jeżdzimy 80-90 i więcej. Za granicą policja jest, jak przypuszczam bardziej rygorystyczna, więc jak to jest? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawel67 Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 Zeszły rok Słowacja, Austria, Chorwacja. Ten rok Niemcy, Holandia, Austria, Słowenia, Chorwacja. Prędkość na autostradzie ok 100 km/h - nigdzie nie miałem problemów (albo miałem szczęście) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KrzysztofL Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 Na autostradach jadę około 90 - 95km/h i staram się tej prędkości nie przekraczać. Pod górkę zdecydowanie wolniej ze wzgledów oczywistych. Poza autostradą generalnie zgodnie z przepisami, ale jak można i ruch na to pozwala to ok 80 km/h. Przy takich prędkościach mój zestaw (holownik+przyczepa) zachowuje się poprawnie i pali optymalnie. Pozdrawiam Krzysztof Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin T Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 W Polsce wiadomo - jest max 70 km/h W Polsce wiadomo - jest max 80km/h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sławek_w Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 W Polsce ze względu na najgorsze drogi w Europie nawet (a może zwłaszcza) na krajowej 1 do 90 km/godz (pod Częstochową strach jechać prawym pasem 60/godz) na autostradach Słowacji, Chorwacji, Austrii 100 km/godz bez problemów (może miałem szczęście Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szary11 Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 W Polsce wiadomo - jest max 70 km/h W Polsce wiadomo - jest max 80km/h A gdzie możemy tak jeździć? Mamy autostrady??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin T Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 pare metrow tam niby jest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lesza1973 Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 Hi! Ja trzymam 90-100, raczej nie przekraczam tych wartości. Spalanie optymalne jak pisali koledzy powyżej. Oczywiście jeśli warunki na to pozwalają. Mam amorki przy przyczepie i SSK zaczep. Pozdro! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koliber1111 Posted September 5, 2007 Share Posted September 5, 2007 ze względu na ciężki i mocny holownik(fiat scudo) i małą przyczepkę bez problemu mogę pozwolić sobie na 110 km/h.prowadzi się poprawnie przy tej prędkości ale opory powietrza robią swoje i spalanie podskakuje do 12l.najczęściej jadę w okolicach 90 km/h.spalanie w granicach 9-10l ropy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiszon Posted September 5, 2007 Share Posted September 5, 2007 ja nie widze problemow aby podrozowac ( oczywiscie jak tylko warunki na drodze na to pozwalaja) i 130/h standardem u mnie jest 100+-10 z tendenja na + wowczas spokojnie 5 bieg moge wzucic i nie czuje sie zmeczenia na silniczku... holownik sprawuje sie u mnie bardzo dobrze.. jakos nie mialem okazji (albo za malo sie tym przejmuje) ile mi spala z cycepa.. ale roznice wyraznie zauwazam zwlaszzca ze bez mam 6l/100 bez cycepki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szary11 Posted September 5, 2007 Share Posted September 5, 2007 Zazwyczaj jeżdże w przedziale 70-100. Jak musze podgonić to wtedy czasem przekrocze 100 na lepszych drogach ale ogólnie rzadko. Czyli jeżdże bezstresowo i dla siebie i dla pasażerów (powyżej włącza się zestaw głośnomówiący gdzieś w okolicy siedzenia pasażer..k.i) . Spokojnie daje się wówczas jechać na 5 biegu i spalanie mam w granicach 8l ON na 100km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr J Posted September 5, 2007 Share Posted September 5, 2007 Czyli jeżdże bezstresowo i dla siebie i dla pasażerów (powyżej włącza się zestaw głośnomówiący gdzieś w okolicy siedzenia pasażer..k.i) dobre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
misiek16243 Posted September 5, 2007 Share Posted September 5, 2007 Przeważnie 90-100, a jak ładna prosta droga i trzeba kogos wyprzedzic to 110km/h Spalanie w passacie na komputerku z przyczepka przy tych predkosciach pomiedzy 8l a 11l. Zalezy oczywiscie od oporu i wzniesienia 110KM przy masie przyczepy dmc 750kg jest ok. Brak jakich kolwiek oznak zmęczenia silnika Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jule Posted September 5, 2007 Share Posted September 5, 2007 Nasza predkosc jest przewaznie 10-15 km/h wyzsza niz przepisy zalecaja... mozna narazic sie na mandat ale prawka przynajmniej nie zabiora hihi (mowie o europejskich drogach) Jedynie wylamujemy sie i nie jezdzimy przepisowo we Francji bo tam mozna z przyczepa zasuwac 130 i chociaz moj sklad to wytrzymuje, to uwazam za nie za bardzo bezpieczne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Effendi Posted September 5, 2007 Share Posted September 5, 2007 ja staram sie jechac tak 70 - 80 km/h z wcisnieta piateczka i jest dobrze, wszak biore pod uwagę stan dróg i róznorakie " zdolności " innych kierowców Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.