Jump to content
Dex19

Rezerwacja miejsc na polach namiotowych w Wielkiej Brytani

Recommended Posts

Dex19

Witam forumowiczów,

mam plany na podróż motorem do UK. nie mam sprecyzowanych żadnych dat, poza tym że będzie to jakies 2 tyg gdzieś w sierpniu.

Czy miejsca na polach namiotowych trzeba wcześniej rezerwowac czy mozna spokojnie jechać w ciemno i liczyć na wolne miejsca bez 3 godzinnych poszukiwań każdego dnia?

pozdrawiam

Michał

ed

Nie wiem jak to jest w UK, ale przy mim pierwszym wyjeździe do Włoch w lipcu prosiłem o rezerwację miejsca pod przyczepę - odpisali proszę przyjechać miejsc jest dużo i pod przyczepy ich nie rezerwujemy. Nigdy od 23 lat jazdy po Europie i Polsce z przyczepą nie było problemów z miejscem na campingu. rezygnowałem tylko wtedy z danego miejsca gdy nam się nie podobało.

Michalc3

No cóż, ja również nie mam doświadczenia w UK (też chcemy tam dopiero pojechać), ale w przeciwieństwie do Ed'a, mam doświadczenie, kiedy spod kempingu odjechaliśmy, bo nie było miejsc. Czy od tego momentu rezerwujemy? Absolutnie nie! Po prostu - może się tak czasem zdarzyć, że na danym kempingu jest po prostu pełno, ale przejedziesz kawałek dalej i znajdziesz następny już nie tak pełny. My w każdym bądź razie pojedziemy bez rezerwacji. Nie lubię sytuacji, kiedy muszę się gdzieś spieszyć, bo mam rezerwację.

bosmanzbryzy

Na wyspach nie praktykuje się rezerwacji poza sytuacjami postoju na cały sezon i imprez tematycznych.
Troszkę tam biwakowałem...

Pyrek

Myślę że motor + namiot to tylko parę metrów kwadratowych to nigdzie nie

powinno być problemów z rozłożeniem się.

Michalc3

:) Pamiętam, jak jeszcze jeździliśmy z namiotem. W Grecji pod Atenami był kemping, gdzie chcieliśmy się rozbić i nie było miejsca. Pozwolili nam na noc ustawić samochód pod płotem i przekimać do rana w samochodzie :) A i tak zgodzili się tylko dlatego, że ich uprosiłem, bo chcieli nas odesłać dalej.

Kat_i_Raf