Skocz do zawartości

Symulator lotów

sirlod

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Nie jestem pewien czy dobrze wybrałem dział, więc prosze o ew. przeniesienie.

Jestem studentem politechniki gdańskiej i niedawno rozpoczeliśmy projekt budowy mobilnego symulatora lotów (Airbus A320).

Jestem w grupie odpowiedzialnej za materiały na budowe tego ustrojstwa i musze wybrać materiał na poszycie w którym będzie zamknięta wewnętrzna kabina symulatora. Transportowany on będzie na przyczepce.

Niedługo mamy spotkanie z inwestorami i musimy przedstawić swoje propozycje i pomysły. 

Zwracam się tutaj do was, jako bardziej doświadczonych, o radę i opinie. Ogólnie myślałem, żeby zrobić całość z laminatów, ew. sandwichy. Jako zbrojenie posłuży pewnie włókno szklane, choć jak inwestorzy sypną kasą, to może być też węglowe lub aramidowe. Chcemy aby było to zrobione porządnie i efektownie, więc jak znacie jakieś ciekawe rozwiązania czy patenty chętnie poczytam ;]

Dla zobrazowania o co mi chodzi - wstępny projekt w załączniku. Pierwsze zdjęcie - "rozstawiony", drugie - "w trasie".

i filmik z YT:

post-13658-0-78082200-1364581946_thumb.png

post-13658-0-21749100-1364581956_thumb.png

Edytowane przez sirlod (wyświetl historię edycji)

Witaj.

A aluminiowa klatka z profili zamkniętych powleczona  włóknem szklanym na kokonie z siatki szklanej (z rolki) lub  cięto-ciągnionej dla leprzego formowania podłoża?. Łatwa obróbka i możliwość  formowania obłych płaszczyzn jak na filmiku.

Jeśli bez oblizn to na klatce poliwęglan lity np.3-4mm, mleczny mocowany do profili na stalowe nity zrywane ze stożkowym łbem lub samowierty ze stożkowym łbem i szpachlowane , a finalnie całość oklejana np.zadrukowaną okleiną. ?

Edytowane przez pasjonat (wyświetl historię edycji)

A odpowiedz mi proszę, po  co komu mobilny symulator? Zakładam że mówicie o profesjonalu a nie zabawce.