Jump to content
Tomii

Forumowicze pomagają oglądać przyczepy.

Recommended Posts

peja76
8 godzin temu, fifidrummer napisał:

Screenshot_20210113_131113_com.facebook.orca.jpg

Czary mary, hokus pokus, co nam pokaże te zdjęcie ]:niewiem::ee:

Share this post


Link to post
Share on other sites
jacekzoo
51 minut temu, Niunius07 napisał:

że tak walczysz o tą przyczepę

Wcale nie walczę 

51 minut temu, Niunius07 napisał:

sugeruje się tylko zdjęciami. 

Nie, bo na zdjęciach nic nie widać. Bardziej mnie dziwi Twój sceptycym. 
 

a to, że stara to co?  Stare też mogą być sprawne

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niunius07
15 minut temu, jacekzoo napisał:

Wcale nie walczę 

Nie, bo na zdjęciach nic nie widać. Bardziej mnie dziwi Twój sceptycym. 
 

a to, że stara to co?  Stare też mogą być sprawne

Tak

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niunius07
5 godzin temu, Paweł Niegada napisał:

Witam serdecznie. Oglądam sobie to ogłoszenie.

https://www.otomoto.pl/oferta/knaus-eifelland-haliday-460-dmc-1100-kg-gwarancja-12-m-cy-stan-wzorowy-ID6Dyg6B.html#f62e9a0c98

Czy tak na oko (poza ceną) i dziwnym dorobionym pawlaczem nad łóżkiem jest coś co przykuwa uwagę fachowemu oku?

Wydaje mi się że ten dziwnie dorobiony pawlacz to dodatkowe łóżko do spania.

Share this post


Link to post
Share on other sites
algan

Z przodu jest rozkładane łózko piętrowe.

Pierwszy raz widzę, by Eifelland miał malowanie z szarym paskiem u góry ścian bocznych. Listwa nad drzwiami dołożona - mocowanie daszku??

Brak otwieranych okien bocznych - to może być mankament gdy ciepło lub bardzo ciepło.  Naklejki - jaskółki - jakoś tak nietypowo.

Uwaga na rączki manewrowe, kruszą się ze starości.

Edited by algan (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
golob
17 minut temu, Niunius07 napisał:

Wydaje mi się że ten dziwnie dorobiony pawlacz to dodatkowe łóżko do spania.

Nie, to oryginał, model 460TK z łóżkiem piętrowym rozkładanym.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Paweł Niegada

Dziękuje za odpowiedzi. Czyli coś tam mogło być grzebane. Chodzi mi o takie coś, że jestem gotowy zapłacić nawet przepłacić za dany model/rocznik ale mieć coś na ładnych parę sezonów a nie skarbonkę która jesienią śmierdzi jak psia buda. Wydawało mi się, że to jakaś pozostałość po montażu markizy.  No nic szukam dalej. Co do drugiej już na wstępie mi nie pasuje model/rocznik bo te budki wychodziły do 2006 a w opisie jest jako 2007. Denerwujące są te "detale" które się handlarzom niechcący "mylą" a później człowiek wali przez pół Polski ,czas marnuje a na miejscu wychodzi coś kompletnie innego.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maras
14 minut temu, algan napisał:

Z przodu jest rozkładane łózko piętrowe.

Pierwszy raz widzę, by Eifelland miał malowanie z szarym paskiem u góry ścian bocznych. Listwa nad drzwiami dołożona - mocowanie daszku??

Brak otwieranych okien bocznych.  Naklejki - jaskółki - jakoś tak nietypowo.

Uwaga na rączki manewrowe, kruszą się ze starości.

Były i miały pasek. Ale fakt jakaś tam listwa  wisi.

paseif.thumb.jpg.45ee5280d3bb8ee0a86694d3129bcd31.jpgholi.jpg.25577152e85de6f80f9193596360eefe.jpg

Edited by Maras (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Paweł Niegada

Taki pasek (fabryczny) jest na lewej stronie przyczepy. To po prawej wygląda jak dołożony kawałek blachy, nawet podwinięty pod uszczelnienie. I tak ją dyskwalifikuje bo część okien jest niefabrycznych. Powinny być otwierane i z zupełnie inną futryną. Była pewnie gdzieś po drodze dawcą części do innej przyczepy. Pozdrawiam

Eifelland Holiday Special 460 TU bij Van der Vliet Recreatie te  Weteringbrug op Caravans.nl

Edited by Paweł Niegada (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
filipert
8 godzin temu, Paweł Niegada napisał:

Taki pasek (fabryczny) jest na lewej stronie przyczepy. To po prawej wygląda jak dołożony kawałek blachy, nawet podwinięty pod uszczelnienie.

Może być też tak, że jest to dodatkowa listwa z likszparą aby zmieścić dłuższą markizę workową.

8 godzin temu, Paweł Niegada napisał:

I tak ją dyskwalifikuje bo część okien jest niefabrycznych. Powinny być otwierane i z zupełnie inną futryną.

Spójrz na zdjęcia powyżej Twojego postu. Tam okna też są nieotwierane.

Może po prostu zależy to od wersji, modelu albo było za ekstra dopłatą.

W Dethleffsie miałem identycznie - otwierane tylko 3 okna (przód, tył i kuchnia)

9 godzin temu, Paweł Niegada napisał:

Co do drugiej już na wstępie mi nie pasuje model/rocznik bo te budki wychodziły do 2006 a w opisie jest jako 2007

Mój Hymer miał w opisie 2009 a jest 2003.

I obie daty są właściwe, bo w DE data pierwszej rejestracji przyczepy jest jak data produkcji. W DR mam 2009.

Przekłamanie o rok to w zasadzie może być standard.

Ale masz rację, handlarz który niby się zna mógłby o takie szczegóły zadbać.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Astrah
38 minut temu, filipert napisał:

Mój Hymer miał w opisie 2009 a jest 2003.

I obie daty są właściwe, bo w DE data pierwszej rejestracji przyczepy jest jak data produkcji. W DR mam 2009.

Przekłamanie o rok to w zasadzie może być standard.

Dość odważne stwierdzenie , ale niestety błędne. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
filipert
26 minut temu, Astrah napisał:

Dość odważne stwierdzenie , ale niestety błędne. 

Zacytowałeś 6 stwierdzeń, które Twoim zdaniem jest błędne? Chętnie dowiem się czegoś nowego.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Astrah
Godzinę temu, filipert napisał:

I obie daty są właściwe, bo w DE data pierwszej rejestracji przyczepy jest jak data produkcji. W DR mam 2009.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
filipert

@Astrah dalej nie podajesz konkretów i cytujesz 3 stwierdzenia które podważasz. Jak chcesz coś wnieść do dyskusji, to wysil się :)

 

U mnie wszystkie dokumenty, vin, pierwsze przeglądy fabryczne mam na 2003. Potem w historii pojawia się pierwszy przegląd gazowy z 2008 zapewne przed rejestracja 2009 bo stary stracił ważność. Swoją wiedzę mam od dealera który tą przyczepę ściągał z DE. Jakby nie było jest to częsty przypadek, że rok produkcji w dokumentach nie zgadza się z rokiem wyprodukowania jak choćby w tym wątku i wielu innych przypadkach. Dla mnie taka rozbieżność jest na plus, bo budka choć ma 18 lat to eksploatowana jest 12.

Reasumując, nie ma co się kierować zapisami z DR a patrzeć na VIN lub dokumenty źródłowe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Astrah

Nie bardzo wiem co mam napisać ,sytuacja jest prosta. Przyczepa  jak piszesz wg. vin jest 2003 rok , w dowodzie masz 2009 i ty uważasz że jest ok ? Chcesz powiedzieć że to sprzedawca ustala rok produkcji?  Wszyscy handlarze przekręcający rok produkcji przyczepy nie robią nic złego ?

Rok produkcji ,to rok produkcji , rok rejestracji to rok rejestracji i tyle-nie ma co mylić pojęć. Fakt że chyba tylko w Polsce istnieje zapis roku pr. w dowodzie rej. , co nie zmienia faktu że są to dwie inne daty. 

Masz po prostu przyczepę z zawyżonym rokiem produkcji , z błędnie wypełnionym dokumentem urzędowym jakim jest dowód rej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...